robertaas Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 (endret) Det er utrolig mye faktiske feil og ting som er feilplasert på Google Earth. Har sett hoteller som har et titalls forskjellig plasseringer, helt håpløst. Endret 2. februar 2009 av robertaas Lenke til kommentar
SirEmanon Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Det er utrolig mye faktiske feil og ting som er feilplasert på Google Earth. Likevel burde jeg sett det. Kjører over Fedafjorden 3-4 ganger i mnd. så det er litt flaut. Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 2. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2009 No problem. Kan skje selv den beste (har skjedd meg) Neste: Skal ha navn på en av øyene broen går til/fra, men gjerne begge, og gjerne navn på broen. Lenke til kommentar
SirEmanon Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Nå må jeg være litt forsiktig så jeg ikke driter meg ut igjen. Men jeg tror dette er Røssebroa i Tjøme. Tror den går over til Brøtsø. Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 2. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2009 Stemmer det, neste! Lenke til kommentar
SirEmanon Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Broer kan være interessant. Vi tar en til. Hvor finner vi denne broen? Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 2. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2009 Denne var verre. Det er ikke bro i Nederland da? Så et program på discovery her om dagen om måten Nederland skal takle flom i årene som kommer og flytende broer var en av løsningene... Lenke til kommentar
SirEmanon Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Denne var verre. Det er ikke bro i Nederland da? Så et program på discovery her om dagen om måten Nederland skal takle flom i årene som kommer og flytende broer var en av løsningene... Bør ha en bedre stedsbeskrivelse enn bare landet. Lenke til kommentar
SirEmanon Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Er det i Amsterdam? Du får den. Broen vi ser går over til IJburg som ligger øst for Amsterdam. Plassen er et boligområde som ble påbegynt i midten av 1990 tallet og fortsatt er under utbygging. Plassen er bygd på kunstige øyer i sjøen (det er ikke bare i Dubai det gjøres). Lenke til kommentar
koots Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 De bygges vel neppe i samme stil og skala som i Dubai. Hvor er dette? Lenke til kommentar
MPC Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Ser ut som det er venstrekjøring.. England? Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Høyrekjøring. Colombia? Lenke til kommentar
koots Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Ikke England eller Colombia. Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Lite å gå på da jeg ikke kjenner meg igjen. Er det i alle fall Sør-amerika? Lenke til kommentar
SirEmanon Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 San Juan, Puerto Rico? Lenke til kommentar
koots Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 San Juan, Puerto Rico? Jepp San Juan, Puerto Rico er riktig. Var på cruise, San Juan var første stoppe sted og været var ikke helt sånn man forestiller seg når man tenker på Karibien. Til gjengjeld var det bra vær for både bading og flyspotting på St. Maarten. Lenke til kommentar
SirEmanon Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Hvilken by har vi reist til nå? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå