koots Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 (endret) Kunne nesten sett ut som et sted i Norge, men fyrtårnet passer ikke inn. Drar på fisketur og sier Middelhavet et sted. Endret 26. januar 2009 av koots Lenke til kommentar
SirEmanon Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Kunne nesten sett ut som et sted i Norge, men fyrtårnet passer ikke inn. Drar på fisketur og sier Middelhavet et sted. Fikk du fisk? Ja, det ligger ved Middelhavet og er en kjent by for mange. Lenke til kommentar
koots Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Kunne nesten sett ut som et sted i Norge, men fyrtårnet passer ikke inn. Drar på fisketur og sier Middelhavet et sted. Fikk du fisk? Ja, det ligger ved Middelhavet og er en kjent by for mange. Fikk napp i det minste Gjetter på Palermo, Sicilia. Lenke til kommentar
SirEmanon Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Ikke Alexandria eller Palermo. Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Det ser veldig kjent ut, men klarer ikke komme på hvor det er. Utrolig irriterende. Lenke til kommentar
SirEmanon Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Genova, Italia?Nei. Det ser veldig kjent ut, men klarer ikke komme på hvor det er. Utrolig irriterende.Slik er det av og til. Derfor skal jeg gjøre det litt lettere med et oversiktsbilde. Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Ah Rimini, der har jeg vært ja. Lenke til kommentar
SirEmanon Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 (endret) Rimini var tidligere et veldig populært reisemål, men må vel sies at det har ligget litt i dvale for oss nordmenn de siste årene. Muligens dette vil ta seg opp og det vil jo være bra for de som liker charter. Edit: Kjør på robertaas Endret 27. januar 2009 av SirEmanon Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Hvor har jeg vært nå da? Lenke til kommentar
SirEmanon Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Dette vet jeg, men lar andre ta den siden jeg ikke har tid til å følge med den nærmeste dagen. Lenke til kommentar
koots Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Det må vel være Sagrada Familia i Barcelona, Spania? Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Sagrada Familia? Her er nok en facepalm på sin plass. Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 27. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2009 Er sikker på at jeg har sett bilder av denne før, men klarer ikke helt plassere den... Ligger den i Tyskland? Du har kanskje ikke så veldig lyst til røpe det Lenke til kommentar
koots Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Sagrada Familia? Her er nok en facepalm på sin plass. Da er det den andre som ligner, Kölner Dom eller Cologne Cathedral eller hvordan man vil putte det. Den ligner på Sagrada Familia da Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 27. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2009 Sagrada Familia? Her er nok en facepalm på sin plass. Den ligner på Sagrada Familia da Hahaha, nei. Köln jeg tenkte på ja Lenke til kommentar
koots Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Har ikke sett noen av dem i virkeligheten, men har hørt vesentlig mer om Sagrada, og visste at de fortsatt holder på å bygge/renovere på den, og så stilasene på bildet, la samme 2 og 2, og endte opp med fem Dette forumet trenger en facepalm smiley. Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 (endret) Ja, de er jo begge kirker, av sten og med tårn, men der stopper likheten. Køln er uansett riktig. Din tur! Endret 27. januar 2009 av robertaas Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå