foxxy Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Tror vi trenger et nytt bilde fra samme sted. Dette var for vanskeligt! Lenke til kommentar
A-Jay Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 OK, får vel komme med et nytt bilde da. VI er altså i Europa. Lenke til kommentar
Runningback Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Dubrovnik , Kroatia ? Lenke til kommentar
Altobelli Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Tipper dette er i Sveits et sted, men aner ikke hvor Lenke til kommentar
SirEmanon Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Sikker på at det er Lausanne i Sveits. Lenke til kommentar
A-Jay Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Sikker på at det er Lausanne i Sveits. Like sikker som meg altså. Nytt bilde takk. Lenke til kommentar
foxxy Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Kan ikke kjenne meg igjen her gitt. Jeg trenger et hint, eller et bilde til av samme sted:) Lenke til kommentar
Runningback Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Denne var ikke lett nei, ville vært fint med et hint ^^ Lenke til kommentar
SirEmanon Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Ikke Marocco, Loev...... Det reiser på titusener av nordmenn til denne byen hvert år, så det er en kjent by. Spesielt kjent for de trange handlegatene og havnen. Lenke til kommentar
Bikeridr Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Jeg ville gjettet på Rhodos. Eller iallefall enplass i Hellas. Lenke til kommentar
SirEmanon Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Istanbul, Tyrkia?Spania? Nice, Italia? Antibe, Frankrike? Ingen av disse....... Jeg ville gjettet på Rhodos.Eller iallefall enplass i Hellas. Ikke Rhodos, men du begynner å nærme deg....... Nå bør det være enkelt? Lenke til kommentar
Bikeridr Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Jeg har (ennå) ikke vært i Hellas, leste bare "Dafne" skrevet på gresk på skiltet i bilde nr 2. Så da gjetter vi vilt på Knossos. Lenke til kommentar
SirEmanon Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Jeg har (ennå) ikke vært i Hellas, leste bare "Dafne" skrevet på gresk på skiltet i bilde nr 2. Så da gjetter vi vilt på Knossos. Heller ikke Knossos ..... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå