A-Jay Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 Forresten, hadde det ikke vært litt morsomt om vi la til regelen at vi selv må ha vært på den aktuelle plassen og fotografert selv (evt blitt fotografert)? Da tror jeg denne tråden ville dødd ut etter noen få sider. Man har bare så mange bilder, og vi er heller ikke en så fryktelig stor gjeng. Jeg mistenker også at folk allerede har brukt en del av feriebildene sine. Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 Da tror jeg denne tråden ville dødd ut etter noen få sider. Neida, jeg har igjen masse steder som jeg har besøkt. Lenke til kommentar
Bikeridr Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 Neida, jeg har igjen masse steder som jeg har besøkt. Jeg også. Lenke til kommentar
A-Jay Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 Da kan man kanskje lage en egen tråd med disse reglene om noen gidder... Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 18. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2008 det er fint at folk legger ut egne bilder, men at det blir en regel med egne bilder går ikke. robertaas og et par andre har sikkert masse bilder, men vi er allerede ett begrenset antall aktive folk i denne tråden. Dessuten ville det nok blitt en stor overvekt av bilder fra Europa, den er str nok allerede Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 jeg har ikke vært så lenge aktiv i denne tråden men den har per idag over 2100 tråder og jeg tror ikke den vill eoverlevdlenge hvis en kun skulle postet bilder fra steder en har tatt selv. Lenke til kommentar
SirEmanon Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 Mange gode ideer her, men jeg er av den eldre garde som har mange papirbilder og ikke skanner. Men nå legger jeg ut et nytt bilde som ikke er mitt, men har besøkt stedet. Land og by? Lenke til kommentar
A-Jay Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 Sikkert langt unna, men: Kyoto, Japan? Lenke til kommentar
SirEmanon Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 Sikkert langt unna, men: Kyoto, Japan? Nei! Og et godt stykke unna. Lenke til kommentar
Bikeridr Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 Kina har jo røde taxier. Da tar jeg et skikkelig hofteskudd i blinde og gjetter på Shanghai. Lenke til kommentar
MPC Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 Trur ikkje det er kina pga det ser ikkje til å være så forurenset xD Lenke til kommentar
SirEmanon Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 Ikke Kina og ikke India. Nytt bilde fra samme by. Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 19. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2008 Skal vi til mellom Amerika? Lenke til kommentar
Bikeridr Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 Mexico kanskje. Står jo "Correos y Telecom..." på bygningen, så det er i et spansktalende land. Det er "for mange" hvite folk i gatene, så det kan se ut som mange turister eller grenseby til USA. Ciudad del México (Mexico City) har jo stort sett grønne og hvite bobler som taxi, så jeg tror ikke det er der. Jeg gjetter på en turistby, så prøver med Mérida på Yucatanhalvøya. Lenke til kommentar
SirEmanon Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 Ikke Mexico.... Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 Reprise på San José? Lenke til kommentar
SirEmanon Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 Tok ann du... Sett i gang med en ny... Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 Hvor har jeg vært nå da? Lenke til kommentar
Bikeridr Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 (endret) Hmm, Kanskje du skulle fjernet navnet fra bildefilen, som slutter på ...sey3? [edit]La til deler av filnavnet[/edit] Endret 19. desember 2008 av Bikeridr Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå