robertaas Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Mener jeg har sett stedet før og at det er på Italiensk side av alpene, men jeg husker ikke hva området heter eller hva som er spesielt med bygget. Lenke til kommentar
SirEmanon Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 har aldri vært i landene jeg tror det kan være så det blir long shot fra min side uansett..... Sveits? Gir den til deg. Ta en ny. Muligens denne ble litt for vanskelig........... Stedet er kjent for at det er den høyeste fjellovergangen i Sveits. Furka Pass. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Stedet er kjent for at det er den høyeste fjellovergangen i Sveits. Furka Pass. da lærte jeg noe nytt idag også Nytt land, nye muligheter. Denne er kanskje litt lett men det vil vel tiden vise. Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 (endret) Jaja, det gikk nedover mot Italia, men det var fremdeles på Sveitsisk side. Så engang et program om noen som syklet ned mot Italia forbi hotellet. Puerta del Sol, midt i Madrid. Endret 5. desember 2008 av ilpostino Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Puerta del Sol, midt i Madrid. riktig Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Hvor har jeg vært nå da? Lenke til kommentar
Bikeridr Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Så jo nesten ut som Chennai. Det er også et veldig likt bygg i Vishakhapatnam. Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Ikke India, legger ved et bilde til: Lenke til kommentar
Bikeridr Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Ciudad del Carmen? Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Ikke Mexico. Legger ved et bilde til: Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Kanskje jeg tar feil men jeg synes det er noe Portugisisk arkitektur-aktig over den kirken på første bilde. Er det ikke Goa eller ABC-øyene begynner jeg å bli litt usikker... Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Ja, hvilke andre steder i verden kan de vel snakke portugisisk... Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 (endret) doh, at jeg ikke tenkte på det *facepalm* Brasil. Endret 5. desember 2008 av ilpostino Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Når byen står på UNESCOs verdensarvliste må jeg nok også ha bynavn. Lenke til kommentar
GrandMa Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Det er vel bare 2 steder i Brasil som er på verdensarvlisten og det er Brasilia og en øykjede. Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Det er vel bare 2 steder i Brasil som er på verdensarvlistenFeil, det er 17. Lenke til kommentar
GrandMa Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Det er vel bare 2 steder i Brasil som er på verdensarvlistenFeil, det er 17. Hva er det jeg tenker på da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå