SirEmanon Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Faraya, Libanon. Rett igjen. Libanon er et fantastisk land med middelhavsklima ved kysten, steppeklima ved den syriske grensen, i sør noe ørkenklima og i fjellene er det et utpreget fjellklima. Jeg har oppholdt meg her en periode i mitt liv og ble veldig glad og fasinert av Libanon. Når det gjelder bildene, så er de fre Faraya-Mzaar som er et skiområde i Libanon. Det finnes over 40 trekk/heiser opp til ca.2400 meter og på klare dager kan man se middelhavet. Skisesongen varer i 3-4 måneder. Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Hvor har jeg vært nå da? Lenke til kommentar
ukjentbrukergitt Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 hula til bin laden? haaha neida, men egypt? Lenke til kommentar
A-Jay Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Kan dette være Petra i Jordan? Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Kan dette være Petra i Jordan? Det kan det, underverket med egen iskrem: Din tur! Lenke til kommentar
SirEmanon Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Var iskremen god? :!: Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Nei, jeg liker ikke sjokoladeis. Det ble påstått at den hadde hvit sjokolade, men den inneholdt kun tradisjonell sjokoladeis. Ellers var det god mat og få feilkjøp i landet. Lenke til kommentar
A-Jay Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Jeg blir bortereist i flere dager, og kan derfor ikke følge opp konkurransen. Så det er nå fritt frem for hvem som helst å legge ut nytt bilde. Lenke til kommentar
MPC Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Kor er dette og kva heiter det? Lenke til kommentar
SirEmanon Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Tror dette er klosterruinene på øya utenfor Selje (Stattlandet). Lenke til kommentar
SirEmanon Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Til hvilken by/sted reiser vi til nå? Lenke til kommentar
Altobelli Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Kan dette være et sted i øst-europa? Lenke til kommentar
SirEmanon Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Kan dette være et sted i øst-europa? Nix.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå