sir-alex Skrevet 3. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 3. januar 2008 Men hvor? Har dere peiling på hvor de har startet med salg enda i Oslo? Steen og Strøm foreksempel, noen som vet om de skal ha salg? Her kan dere skrive opp butikker som har salg med mye prosent avslag:) Lenke til kommentar
Homme Skrevet 3. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 3. januar 2008 (endret) S&S begynner 4.jan med førsalg i kveld. Kiman begynner 4.jan. Come as you are har salg nå tror jeg. Tipper Kamikaze begynner andre uken i jan. Endel butikker har allerede begynt, men de fleste beynner i midten av januar, Jans Klær (Porsgrunn) begynner tidlig i år, 15.jan med førsalg kvelden 14. Endret 4. januar 2008 av kolleckio Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 3. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 3. januar 2008 Endel butikker har allerede begynt, men de fleste beynner i midten av januar,Jeg har allerede fått meg noen alrighte rabatter Lenke til kommentar
Homme Skrevet 3. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 3. januar 2008 Ja, som sagt, er mange butikker som startet allerede i romjulen. Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 3. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 3. januar 2008 Kiman begynner 10.jan tror jeg. Kiman hadde førsalg i går - men startet i dag. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå