Gå til innhold

Ny gaming rig. 10-12K - hvilket G92 kort?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...
*bumb*

Jeg har bestillt e8400!

Det er kun en butikk som har den i prislisten,men den er forventet inn den 18.

Rundt den 20. kan du nok regne med at flere har fått den.

Den kommer til å ligge på rundt 1500 kroner.

Den er absolutt å anbefale! Det er mye prosessor for pengene.

Kjøper du en heftigere kjøler, kan du klokke denne langt!

Den bruker 45nanometer-teknologi, og utvikler da ikke så mye varme!

Hothot =)

Lenke til kommentar
*bumb*

Jeg har bestillt e8400!

Det er kun en butikk som har den i prislisten,men den er forventet inn den 18.

Rundt den 20. kan du nok regne med at flere har fått den.

Den kommer til å ligge på rundt 1500 kroner.

Den er absolutt å anbefale! Det er mye prosessor for pengene.

Kjøper du en heftigere kjøler, kan du klokke denne langt!

Den bruker 45nanometer-teknologi, og utvikler da ikke så mye varme!

Hothot =)

den 18? tviler på at de kommer før den 4 februar :(

SHG.no utsetter dataoen hele tiden....

Lenke til kommentar

Vel, da var i alle fall cpu bestillt, men jeg er utrolig usikker på hvilket skjermkort jeg skal gå for!(G92)

Jeg har sett at mange av de billige 8800GT kortene ikke er på lager noen plass, og når prisen nærmer seg 2000 kr er det jo like greit å kjøpe 1 GTS kort, men da ryker budsjettet til sli, men kan jo kjøpe det neste GTS korte litt senere...

Hva synes dere?

Lenke til kommentar

Viss du ikke bryr deg om støy så bør du velge to billige 8800gt, men gts kortene har jo en noe bedre kjøler som jeg forstår skal være litt mer stillegående, værtfall en god del kaldere. Kanskje litt mer å klokke på da. Veldig usikker selv, har tenkt på ett gainward 8800 1 gb som jeg skulle få for 2000 kr av en kjenning.dette har en vesentlig bedre kjøler enn vanlig 8800gt,og skal være veldig klokke vennlig, men vet jo ikke om den er mer stille enn 8800gts som man får tak i for 2250. Blir ganske tøven over hva jeg skal velge og bruker masse tid på sjekke rundt dette siden jeg er student og har egentlig ikke har råd til noen av de. :hmm:

Lenke til kommentar
Vel, da var i alle fall cpu bestillt, men jeg er utrolig usikker på hvilket skjermkort jeg skal gå for!(G92)

Jeg har sett at mange av de billige 8800GT kortene ikke er på lager noen plass, og når prisen nærmer seg 2000 kr er det jo like greit å kjøpe 1 GTS kort, men da ryker budsjettet til sli, men kan jo kjøpe det neste GTS korte litt senere...

Hva synes dere?

Nå er e8400 på lager=)

Hvilken prosessor bestillte du?

Jeg ville valgt et gts-kort, og kjøpt et til senere. Bare om kort, kort tid vil du spare masse penger på den måten. Kortet vil sikkert droppe masse i pris =)

Kjøleren på gts er også et stort pluss!

Lenke til kommentar

Hva synes dere?

Nå er e8400 på lager=)

Jeg ville valgt et gts-kort, og kjøpt et til senere. Bare om kort, kort tid vil du spare masse penger på den måten. Kortet vil sikkert droppe masse i pris =)

har bestillt en Q9450!

tror kanskje at jeg går for 1 enktelt GTS kort og så kjøper jeg ett til litt senere!

Lenke til kommentar

Hva synes dere?

Nå er e8400 på lager=)

har bestillt en Q9450!

tror kanskje at jeg går for 1 enktelt GTS kort og så kjøper jeg ett til litt senere!

Jepp, gjør det!

GTS slår et fabrikk-klokket GT-kort. Og det er når GTS-kortet er uklokket ;)

Så du vil komme mye lengre enn med GT tipper jeg ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...