petterpann Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 Bestod fagprøven min for ca 1 måned siden, men har ennå ikke fått noe bevis på dette. Dette skal vel gå gjennom fagprøvenemnda og fylkeskommunen, men hvor lang tid skal det normalt ta? Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 Om du føler det har tatt for langt tid så kan du alltids ta en telefon og purre på det. Enkel og grei måte å få fart på ting. Lenke til kommentar
petterpann Skrevet 3. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2008 Kanskje, men lurer først og fremst på om det er normalt å ta så lang tid. Lenke til kommentar
Daniel-G Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 Jeg tok fagprøva den 21.11.07 og fikk vel fagbrevet 28/12-07 tror jeg.. Eller så var det rett før jul.. jeg fikk den.. så det tar litt over en måned.. Men kommer vel ann på pågangen på ditt opplæringskontor.. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Jeg tok fagprøva den 21.11.07 og fikk vel fagbrevet 28/12-07 tror jeg.. Eller så var det rett før jul.. jeg fikk den.. så det tar litt over en måned.. Men kommer vel ann på pågangen på ditt opplæringskontor.. Det er egentlig ikke normalt at de har åpent i jula heller. Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 Off topic: Thomas - leser du PM-ene jeg sender? Tar du kontakt via PM og gir meg en e-post adr.? (Du vet vel hva det gjelder ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå