madsemil Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 hei, har tenkt meg nye twin tip ski til rundt 2000kr og er 153 høy, men hvet ikke hvilken jeg skal kjøpe og hvor, kan dere gi meg noen forslag? Lenke til kommentar
medlem-130744 Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 på www.oslosportslager.no selger de ett par K2 ski til den prisen, men det var ett stramt budsjett du hadde. Du får ikke med støvler, bindinger og staver i den årisen, kunn ski. Lenke til kommentar
jokkeS Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 Du kan kjøpe Elan the code- 3499-, Lenke til kommentar
Espen-kun Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 K2 juvy som han over meg nevnte har jeg, disse er ejg ganske fornøyd med ! gode ski synts jeg ! men 2000 ? spare litt mere ville jeg gjort Lenke til kommentar
knuds Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Man får ikke mye ski for 2000 kr, nei. Dersom du har kjørt litt før ville jeg spart opp litt mer penger. Er det ditt første par ski, så holder det i lange baner. Juvy'en er en okay ski det, men ikke noe mer enn det. Mitt råd er å legge ca. 4000 i ski/binding for å få noe som virkelig fungerer! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå