Countessa Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 (endret) Hei, plutselig en dag fikk jeg mer reklame når jeg surfa på IE og gjikk derfor over til Mozilla Firefox, men etter en stund så har jeg fått 2-3 error's, vet ikkje hva det kommer fra eller om det skader meg, det eneste jeg hvet er at det har kommt mer reklame VIST jeg bruke IE og det er stress og trykke "OK" knappen når det kommer error. Bilder: Her dere noen ide'er hva det er eller hva jeg kan gjøre? Ver da snill og gi meg en tilbake melding.. Takk! Endret 3. januar 2008 av Countessa Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 har du kjørt antivirus,CC Cleaner og Super AntiSpyware? Noen tips til hva d kan kjøre vertfall Lenke til kommentar
Stigma Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 Det helper mye å vite om disse errorene bare forkommer når du bruker en spesiell applikasjon (Firefox?). Kan du spesifisere dette? Hvis så er tilfellet så hadde mitt første råd være å reinstalere FF. Forsetter feilene da, så ta en antivirus/malware scan. -Stigma Lenke til kommentar
PerB Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 Ser ut som om feilen kommer ved oppstart av maskinen og skyldes smitt av virus/trojaner/malware som det bare delvis er ryddet opp i. Lenke til kommentar
kaeksen Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 Ser ut som du har trojan/virus ja.. <<link.. Men mange av disse trojanere og virus er egentlig laget av de samme som kommer med anbefalte verktøy for og fjerne de.. Dette er bare en av metodene for og selge slike producter. Gjør som meg.. backup alt, reinstaller operativ systemet ditt. Det som er enda bedre er og reinstallere og sørge for at din ip blir en annen etter at du har installert på nytt.. Så de ikke "finner" deg igjen. Lykke til ihvertfall. Lenke til kommentar
Countessa Skrevet 3. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2008 (endret) Takk, Takk! Prøver først og reinstalere FF, eller/og kjører virus scanning, vist ikkje formaterer jeg den bare. Jeg har et virus program: "NOD32 antivirus system" noen som hvet hvordan jeg bruker det ^^ ? Redigert; å reinstalere FF var ikkje til hjelp. Endret 3. januar 2008 av Countessa Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå