vikingkylling Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Hva så? Trommer er for feiginger. (hehe, ikke gå av skaftet nå. Jeg liker bare ikke å spille bass eller trommer. Det blir for kjedelig. Ikke kan jeg synge heller, så det blir vel gitaren for min del.) Lenke til kommentar
mnorm Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Greier ikke vente på dette spillet! (Har ikke tenkt å importere) Blir det feteste partyspillet ever. Nå har begge brødrene mine blitt hekta på GH så det blir kult å spille Rock Band når de kommer på besøk Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Kan man få kjøpt mic seperat til 360 utgaven? Har GH3 gitaren fra før, og er ikke keen på å skrike/synge i microfonen min. Spillet mener jeg er mulig å kjøpe seperat så. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-IBL5Pam9QB Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Man kan få kjøpt alt separat. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Ahh bra, vet du hva cirkaprisen på mic er? Spillet kjører de vel til Guitar Hero 3 seperat-pris? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-IBL5Pam9QB Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Separate instrumenter har vel ikke kommet ut enda, så det er vel ikke noen klare priser enda heller. Kommer ut 31. januar i USA, så da får vi en pekepinn på hva det vil komme til å koste her også. Forøvrig kan man bruke hvilken som helst USB-mikrofon til Rock Band. Lenke til kommentar
Makoman Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 ser ut som de endelig har greid å få ut en release dato nå. 6.mars Lenke til kommentar
Gjest Slettet-IBL5Pam9QB Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 Hvor har du det fra? CDON sier at foreløpig releasedato er 31. mars. Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 Rock Band utsatt Lenke til kommentar
Makoman Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 (endret) Hvor har du det fra? CDON sier at foreløpig releasedato er 31. mars. http://www.dvdhuset.no/servlet/dvdhuset.fi...ng?VareID=20471 Pluss at jeg var på ebgames og spurte, og de sa også at release var 6.mars Hvertfall på PS3, men regner med at det er samme release på alle konsoller utenom wii som visstnok skal komme litt senere Endret 5. februar 2008 av Makoman Lenke til kommentar
Thazul Skrevet 14. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2008 Ja for å si det sånn så har jeg venta drit lenge, begynner bare å bli idiotisk nå da. Håper det bare kommer før sommerferien -_- Lenke til kommentar
robiwan Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 Blir det ikke utgitt i UK, Frankrike og tyskland den 23. mai og resten av europa i august eller no sånt? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå