Thazul Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 (endret) Nå klarer jeg ikke å vente mer nesten... Har mange venner på xbox live som er fra usa og det er så utrolig irriterende at jeg ser dem spille rock band.. Hvorfor kan ikke vi heller få nyte det ved at Rock Band skal komme ut snart a? Sjekka mye rundt google og jeg har ikke funnet mye informasjon om når den skal komme ut i europe bare at det er i 1 kvartalet av året... Jeg har spilt gh3 SÅ mye at sangene har blitt kjedelige Time for an upgrade please! (Skikkelig rart at jeg ble dilla på Rock Band 6:30 om morgen xD men jaja) ~Thazul Endret 4. januar 2008 av Thazul Lenke til kommentar
trydis Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 Har kjøpt Rock Band fra USA og kan bare bekrefte at det er utrolig morsomt, mange bra sanger. Trommene er rosinen i pølsa Lenke til kommentar
S-r-ex Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 I følge wikipedia kommer Rock Band Q1 08. Lenke til kommentar
FedoraHelper Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 noen sier 28Februar andre sier 6Mars...x( Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 (endret) Føler med deg. Er også utrolig bitter på amerikanerne, dette spillet har jeg gleda meg til i evigheter. Blir deprimert av hele greia. Endret 3. januar 2008 av Jakoozie Lenke til kommentar
bjeil Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Synes egentlig det er meget skuffende av utgiveren å gi ut spillet tidligere i USA enn i resten av verden. Jeg driter i om de har problemer med å produsere nok enheter. Gi det ut overalt samtidig! Lenke til kommentar
Thazul Skrevet 4. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2008 Men det som irriterer meg mest er at det er første kvartal av 2008 og ingenting har blitt annonsert enda :/ Lenke til kommentar
Odovacer Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Det står at det skal komme 6. mars på tothegame sine sider. link Lenke til kommentar
thklinge Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 CDON.com sier 5. februar, men det er nok ønsketenkning. En rekke nyhetssider rapporterer 5. mars som korrekt dato. Jeg mailet EA om saken, men de har ikke gidda å svare på epost... Lenke til kommentar
thklinge Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Maila CDON om releasedate på 5. feb er korrekt for Rock Band, her er svaret jeg fikk: Hej, 2008-02-05 är det preliminära releasedatumet. Med vänlig hälsning Malena Kundtjänst CDON.COM Lenke til kommentar
trydis Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 preliminära = foreløpige, altså ikke spikret Lenke til kommentar
Thazul Skrevet 9. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2008 Jaja får vel bite sammen med lekser, halo 3 og gh3 mens jeg venter ! ;P Lenke til kommentar
Gjest Slettet-IBL5Pam9QB Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Wikipedia sier 7. mars. Lenke til kommentar
Dinsdale Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Dette spillet blir utsatt til tidligst april. Tipper det kommer i mai. Lenke til kommentar
Tharos. Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Iiiiiiiiiiiik! Number of The Beast kom idag som DLC!!! Dem kunne kanskje tatt en litt mindre nedspilt sang, men drit i det. Nå gleder jeg meg bare enda mer! Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Ein grusom pris forresten, det er trommer, gitar, mikrofon og spel som følgjer med? Kan ein spe på med GH3-gitar og få to gitarar samtidig? Lenke til kommentar
Dinsdale Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Det er en mulighet for at man kan bruke GH-gitarene, men det er ikke avgjort ennå. Lenke til kommentar
trydis Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 På 360 kan man allerede bruke GH3 gitaren, men ikke mulig på PS3 enda. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Iiiiiiiiiiiik! Number of The Beast kom idag som DLC!!!Dem kunne kanskje tatt en litt mindre nedspilt sang, men drit i det. Nå gleder jeg meg bare enda mer! Denne er jo allerede i GH3, og det i original versjon...? Lenke til kommentar
Tharos. Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Iiiiiiiiiiiik! Number of The Beast kom idag som DLC!!!Dem kunne kanskje tatt en litt mindre nedspilt sang, men drit i det. Nå gleder jeg meg bare enda mer! Denne er jo allerede i GH3, og det i original versjon...? Jo, men det er jo ingen trommer i GH3. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå