Papirkurven Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 (endret) Hei Etter at jeg kjøpte en MX518 mus av en kompis, så har musa bynt å slå seg av i ca, 1-2 sekunder. Den stopper altså opp, og funker igjen etter et sekund eller to. Veldig irriterende når jeg spiller.. Og når jeg kobler musa i tastature mitt (G15) som har ekstra USB, så slår både tastature og musen seg av, lysa slår seg av og, så slår de seg på igjen iløpe av ca 5 sekunder. Dette kan da skje rundt 5-10 ganger iløpe av en time. Ikke så veldig ofte. Det har og hendt seg at når jeg drar USB'en ut fra hovedkorte og så stikker den inn igjen at PCen slår seg av Jeg hadde en MX510 før, og da skjedde ikke dette. USBene har oppført seg litt merkelig egentli siden jeg har fått dette hovedkorte.. Kan det være et feil med hovedkorte? Hovedkorte er altså, Asus P5K P35 Vanilla Endret 14. februar 2008 av Immorta1 Lenke til kommentar
Papirkurven Skrevet 14. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2008 BUMP!!2 Ingen som har / har hatt det samme problemet? En kompis av meg har og samme mus og sliter med det samme problemet (musa slår seg av og på). Nå har musa mi begynt å skru seg av helt, så må jeg dra USB-pluggen ut og inn igjen for at musa skal funke.. Kan det være feil med musa, eller er det USB'en? Lenke til kommentar
Zink Skrevet 15. februar 2008 Del Skrevet 15. februar 2008 Kan det være feil med musa, eller er det USB'en? Musa leveres med adapter (USB->PS/2), har du prøvd? Lenke til kommentar
Papirkurven Skrevet 15. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2008 (endret) Kan det være feil med musa, eller er det USB'en? Musa leveres med adapter (USB->PS/2), har du prøvd? Ingen dum ide Skal prøve EDIT: Det var ikke PS/2 til mus på hovedkorte mitt.. kunn til tastatur Endret 15. februar 2008 av Immorta1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå