Killer Instinkt Skrevet 11. februar 2003 Del Skrevet 11. februar 2003 fikk et par filmer her om dagen men jeg finner ingen codeck som takler dem? noen som vet av noen bra codeck som muligens kan fungere? Lenke til kommentar
mandela Skrevet 11. februar 2003 Del Skrevet 11. februar 2003 programmet gspot 2.1 finner hva du trenger av codec, lastes ned gratis Lenke til kommentar
Killer Instinkt Skrevet 11. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2003 lastet ned gspot! hvordan funker det? det kommer opp mye info men jeg får ikke sett filmen! Lenke til kommentar
thorel Skrevet 11. februar 2003 Del Skrevet 11. februar 2003 .avi filer trenger (som regel) Divx3.11, DivX 5.0 eller XvID .dat, mpg trenger SVCD codec eller DVDSoftwar Player Ellers kan det være ac3 eller ogg lyd Mange muligheter, beste er jo .nfo fila Lenke til kommentar
mandela Skrevet 11. februar 2003 Del Skrevet 11. februar 2003 lastet ned gspot!hvordan funker det? det kommer opp mye info men jeg får ikke sett filmen! det er skikkelig enkelt. velg: file->open->velger du filen du skal se den loader: se i høyre hjørne oppe for video og høyre hjørne nede for audio, det står hva som blir brukt og om det er installert eller ikke Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå