levlex Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 Nå kan du spille Doom på iPhone - på tross av at Apple har stengt telefonen for ukjent programvare. Les mer Lenke til kommentar
Del1 Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 Det har jeg kunnet gjort lenge på min Sansa. Men hva er vitsen? Lenke til kommentar
Laland Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 Nå er det en liten i foran! iDoom vet du Lenke til kommentar
moshpit Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 Det der er det dummeste på lenge! Lenke til kommentar
StupidNick Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 så ikke særlig digg ut å styre spillet. Lenke til kommentar
PosteMonopolet Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 (endret) Er det verkeleg vert ein artikkel om dette? Eg har hatt Doom på min Nokia N70 i over to år, og grafikken er omtrent like god på telefon som på PC orginalen. Eg skjønnar ikkje at lille Apple greier å bli så digre i media. Endret 3. januar 2008 av PosteMonopolet Lenke til kommentar
kornelen Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 Tåpelig! Hva skal man kunne slike spill på iPhone for? Sikkert kjekt å ha, men jeg trenger det ikke. Lenke til kommentar
josh909 Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Det er tydeligvis ikke alle ting som fungerer best med multitouch -- til Doom trenger man dessverre skikkelige knapper. Lenke til kommentar
Marasmus Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 Er det verkeleg vert ein artikkel om dette? Eg har hatt Doom på min Nokia N70 i over to år, og grafikken er omtrent like god på telefon som på PC orginalen. Eg skjønnar ikkje at lille Apple greier å bli så digre i media. Det er jo nettopp fordi du har hatt Doom på din Nokia i to år amobil bør legge ut slike artikler. Kritikerne tror jo ennå at iPhone bare har de basisfunksjonene den hadde for et halvt år siden og kritiserer telefonen for at den mangler ditt og datt og Symbian har ditt og Windows Mobile har datt. Slike artikler bidrar til at man får et litt mer riktig bilde av mulighetene man har på iPhone, som etterhvert begynner å bli mange. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg