Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

STYR UNNA ! Eusing Free registry cleaner, fjerner hele jævla registeret til pcen, alt av drivere slutter og fungere!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvorfor kjører du et slikt program på en ny PC.

Hvis du skal eksperimentere med programmer så er VMWare et utmerket stykke programvare, egner seg ikke til spilling men utmerket for å sjekke ut ting man vil prøve.

Edit:Så mye tid som man legger inn i å få en pc slik man vil ha den så er det et godt råd å ta backup.

Endret av Anvil
Lenke til kommentar

men jeg har jo hatt så jævelig mye problemer så hvorfor ikke kjøre en cleaner? og nå er jeg tilbake til der jeg var for 1 uke siden, alle driverene er borte, tar 10 år og komme inn i windows, får masse error.. det er flott at folk lager slike programmer og virkelig selger de til andre kunder..

Lenke til kommentar

er det stunts og bruke et program som har fått 10/10 på enkelte sider, og til og med er anbefalt av "www.win-xp.no"

erhm joa, alldrig noensinne hatt problemer med register cleanere og spyware programmer som adaware,spybot,ccleaner,registry mechanic osv..^^

Lenke til kommentar
tror rett og slett at jeg ikke gidder og innstalere windows på raptor disken min, virker som den nesten er dau allerede, etter 2 uker.. enda en kjempe fin ting.. hurra!

Jeg tror du trenger en pause, du sliter jo ut både deg selv og dataen på noen uker.

Lenke til kommentar

Har du viktige filer på disken,holder det jo med en reprasjon/reinstallasjon! Bare å boote windows plata og reparer i vei!

Edit: Om det ikke fulgte med noen plate,tipper eg det ligger egen partisjon på disken (EISA-Konfigurasjon/symantec recovery backup eller noe sånt)

Endret av galaxee
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...