Nemesis90 Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 Som emnetittel sier, styr unna dette helvettes programmet! det slettet hele registret mitt, kræsjer pcen total, og backup på det er noe forbanna juks som ikke virker! Lenke til kommentar
Anv Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 (endret) Hvorfor kjører du et slikt program på en ny PC. Hvis du skal eksperimentere med programmer så er VMWare et utmerket stykke programvare, egner seg ikke til spilling men utmerket for å sjekke ut ting man vil prøve. Edit:Så mye tid som man legger inn i å få en pc slik man vil ha den så er det et godt råd å ta backup. Endret 3. januar 2008 av Anvil Lenke til kommentar
Nemesis90 Skrevet 3. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2008 men jeg har jo hatt så jævelig mye problemer så hvorfor ikke kjøre en cleaner? og nå er jeg tilbake til der jeg var for 1 uke siden, alle driverene er borte, tar 10 år og komme inn i windows, får masse error.. det er flott at folk lager slike programmer og virkelig selger de til andre kunder.. Lenke til kommentar
Vipera Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 Hvis du hadde lest all teksten som dukker opp gjennom installasjonen og kjøring av programmet så kan jeg nesten garantere at de oppfordrer deg til å ta backup før du kjørte det Men sånn er det, surt... Lenke til kommentar
Nemesis90 Skrevet 3. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2008 faen detter latterlig, blir vel min 2 formatering på en 2 uker gammel pc.. faen kaster snart hele dritten ut av vinduet ja men, de har jo sånn lagring av backup i programmet, og jeg har tatt backup derfra, men neida.. ingen forbedring.. Lenke til kommentar
Anv Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 Det er vel for sent på natta til at man leser all teksten som kommer opp, men da skal man vel strengt tatt ikke gjøre slike stunts heller. Lenke til kommentar
Nemesis90 Skrevet 3. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2008 greit må innrømme jeg er verdens største kløne, men har alldrig brukt backup til store filer og mapper før.. og jeg innrømmer at nå angrer jeg noe helt jævelig Lenke til kommentar
Anv Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 ja men, de har jo sånn lagring av backup i programmet, og jeg har tatt backup derfra, men neida.. ingen forbedring.. Du burde vel ha erfart at programvare ikke er feilfri ;-) Lenke til kommentar
Nemesis90 Skrevet 3. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2008 er det stunts og bruke et program som har fått 10/10 på enkelte sider, og til og med er anbefalt av "www.win-xp.no" erhm joa, alldrig noensinne hatt problemer med register cleanere og spyware programmer som adaware,spybot,ccleaner,registry mechanic osv..^^ Lenke til kommentar
Nemesis90 Skrevet 3. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2008 tror rett og slett at jeg ikke gidder og innstalere windows på raptor disken min, virker som den nesten er dau allerede, etter 2 uker.. enda en kjempe fin ting.. hurra! Lenke til kommentar
Anv Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 tror rett og slett at jeg ikke gidder og innstalere windows på raptor disken min, virker som den nesten er dau allerede, etter 2 uker.. enda en kjempe fin ting.. hurra! Jeg tror du trenger en pause, du sliter jo ut både deg selv og dataen på noen uker. Lenke til kommentar
Nemesis90 Skrevet 3. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2008 lol indeed.. syns litt synd på pcen min ja.. huff, skal ikke klare en reg cleaner en gang, neinei:) lurer på hva det neste blir, kanskje kræsj in windows formatering? Setter en tier på det:) Lenke til kommentar
galaxee Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 (endret) Har du viktige filer på disken,holder det jo med en reprasjon/reinstallasjon! Bare å boote windows plata og reparer i vei! Edit: Om det ikke fulgte med noen plate,tipper eg det ligger egen partisjon på disken (EISA-Konfigurasjon/symantec recovery backup eller noe sånt) Endret 3. januar 2008 av galaxee Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå