Gå til innhold

Trondheim Rock Festival 2008: 7. juni, 22. juli

Gjest Slettet-IBL5Pam9QB

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-IBL5Pam9QB

Det har ikke kommet noe informasjon enda om hvilke band som spiller hvilken dag på del 1 av festivalen, annet enn Judas Priest. :)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Hmm. Jeg står overfor et lite dilemma.

Jeg har billetter til 2 Maidenkonserter, og 1 Metallica i sommer. Men jeg har så sinnsykt lyst til å se Immortal live. Og siden Judas Priest også spiller så er jo den 7.juni blitt noe veldig stort.

Kanskje jeg må droppe 1 av maidenkonsertene mine pga økonomi (bor i Finnmark) slik at jeg får med meg alle bandene jeg ønsker å se. Da får jeg kun med meg 1 konsert av favorittene. Jeg tror at jeg allikevel vil bli fornøyd, fordi at jeg anser at ønsket om å få se Immortal og Judas Priest er større enn å se Maiden for andre gang på en uke.

Lenke til kommentar

Du kan tenke; enten den beste uka i ditt liv, eller den beste sommeren i ditt liv. :wee:

Selv skal jeg også på to Maiden-konserter, blir Valle Hovin og Ullevi på meg.

Hvis jeg var deg og hadde veldig lyst til å se Immortal, ville jeg droppa den ene Iron Maiden-konserten til fordel for Immortal, Judas Priest og Pagans Mind. :)

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Gjest Slettet-IBL5Pam9QB

Husker ikke i farten hvor jeg leste det, men det er visstnok solgt 20000 billetter til Iron Maiden, dvs. ca. 4000 igjen.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Nærmer seg nå.. Er det noe tidspunkt for når de ulike banda går på scenen 7 juni? Regner med rekkefølgen blir ca slik gruppene er ramset opp på nettsiden til TRF. Da forventer jeg Immortal nest sist og Judas Priest sist. Når kan en forvente at JP går på scenen? kl 19-20?

Lenke til kommentar

meine eg leste at dei opne klokka 3 på dagen og avslutte i 11-tida om kvelden: )

konserten skall visstnok vere flytta ut av stadion pga fotballkamp på onsdag (lite tid på å rigge scene), og fordi det har vært dårlig billettsalg. dessuten for å holde på konsertfeelingen velger dei å bruke ein mindre arena:p

scena blir den samme da.

Pagans mind trur eg var først, så quireboys, immortal og til slutt Priest. hurra!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-IBL5Pam9QB

Fortsatt billetter ja. Salget har vel gått mildt sagt dårlig. Fikk ikke anledning til å dra selv heller dessverre.

Lenke til kommentar

Dette er det judas spilte på sweden rock og i Hellsinki:

1. Dawn of creation / Prophecy

2. Metal gods

3. Eat me alive

4. Between the hammer and the anvil

5. Devil's child

6. Breaking the law

7. Hell patrol

8. Death

9. Dissident aggressor

10. Angel

11. Hellion / Electric eye

12. Rock hard ride free

13. Sinner

14. Painkiller

15. Hell bent for leather

16. Green Manalishi

17. You've got another thing coming

Bra setlist , mange gamle sanger de har tatt frem igjen

Lenke til kommentar
Noen som vet når Immortal går på scenen?

Ca 19:30 gikk de på. De leverte et tøft sett! Ondt, ondt og atter ondt, hehe!

Men så var det Priest da, heltene mine. Fy flate de leverte varene! Slik som de alltid gjør. De er så utrolig samspilte og proffe etter så mange år på veien. Halford er forøvrig helt konge som frontfigur. Det er helt hysterisk når han stavrer seg rundt med en svær kjepp i neven, og er så erkeond som bare han kan være. Samtidig som han har glimtet i øyet. En superb konsert fra de gamle metallkongene! Gled dere Bergen og resten av Europa :) Håper det dukker opp bilder/film fra konserten rimelig kjapt! Merk dere forøvrig sangen 'Death' (tror jeg) fra Nostradamus. En seig og tung låt som begynner og slutter med at Halford sitter på en trone inne i scenekonstruksjonen. Akkurat som en ond konge kommer han til syne når luken åpnes. Utrolig rått!

Nå er det bare å lade opp til Maiden i juli!

Lenke til kommentar

Det var storslagent, hele greia. At de flytta det utenfor stadion var lurt, god stemning når Immortal og Priest spilte.

Kjipt at jeg ikke spurte etter navnet på hun som stod foran meg på konserten... alt jeg fikk var et bilde. :( Teit teit teit av meg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...