Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Er kviser en eneste stor turn-off? For dere jenter/kvinner

Gjest Gutt18

Anbefalte innlegg

Gjest Gutt18

Jeg er en 18 år gammel gutt som har en del kviser. Etterhvert har jeg begynt å akseptere at de ikke komme til å forsvinne med det første, det er godt mulig jeg kommer til å slite med dem over lengre tid.

Men, som en gutt på utkikk etter kjæreste, så har jeg lurt litt - blir dere jenter skremt vekk av et litt (kanskje mye) kvisete ansikt? Hva med en gutt med kviser på ryggen/i nakken, her tenker jeg mest seksuelt. Det indre er jo det viktigste og alt det der, men jeg kan ikke la være å lure; hvis dere ser verdens peneste gutt på gata, med masse kviser, blir han automatisk stemplet som lite pen, eller stygg? Kan kviser forandre totalinntrykket en har av en persons utseendet drastisk?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg slet med en del kviser når jeg gikk på ungdomsskolen og videregående, og det hindret ikke meg på noe vis. Men nå er jeg ikke jente, så jeg kan vel ikke svare direkte på spørsmålet. Men slik det var for meg, så vil jeg si at det ikke er noe problem med mindre du gjør det til det.

Lenke til kommentar

Nylig fått meg en helt sykt pen kjæreste (jente altså), og hun ser ikke ut til å bry seg mye om at jeg har kviser i ansiktet, også arr etter kviser. Men selvfølgelig bedre uten kviser, men det er jo ikke noe jeg kan gjøre stort med. :)

Lenke til kommentar

For enkelte jenter kan det nok være et stort problem ja. Og er du på utkikk etter "den peneste jenta i gaten" kan nok det bli et problem. Siden de peneste jentene er ofte de som er mest opptatt av utseende, og derfor...

Men generelt tror jeg ikke det skal være så ille å finne seg en jente for deg. Og hvis kviser er en stor hindring for jenten, da er hun nok ikke mye verdt å satse på :closedeyes:

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...