ChristR Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 (endret) Når Xbox 360 var ny, hadde jeg en, problemet med den var at den lagde hakk i discene hvis den ble beveget. Men nå lurer på på å få en spillmaskin i bilen, og da tenker jeg at Forza 2 og Elite hadde vært en bra combo. Men nå har det seg sånn at bilen min har rimelig stive fjærer så derfor lurer jeg på om det er noe som helst vits hvis discene blir hakket opp for hver ugjevnhet i veien. Er dette problemet elemintert? Endret 3. januar 2008 av Rs125 Lenke til kommentar
magiXen Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 Bare å hoppe og drite i det:P Med mindre du står helt stille når du spiller og kjører uten disc i maskina. Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 Nei, det problemet er langt fra eliminert. Sorry mate, men en PC med spill lagret på harddisk er nok en bedre løsning. Lenke til kommentar
ChristR Skrevet 4. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2008 Takk for svar:) Det var dumt det der, hadde vært heeerlig. Lenke til kommentar
J0ppe Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Vi hadde xbox 360 i russebussen. Det var ikke noe problem med riper på spillene. CD rommen gikk dog i stykker til slutt, men da viste det seg at noen hadde satt inn et spill med masse øl på. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå