Richard_H Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 Her er hva som står: "Vi Kunne ikke logge deg på Windows Live Messenger nå. Prøv igjen senere. Klikk feilsøk knappet hvis du vil at vi skal prøve å løse problemet. Feilkode 80048820 Utvidet Feilkode: 80048412" når den feilsøker så får alle "instillinger" sånn grønn hake. Etter "reparasjonen" kommer det en mld som sier følgende: "Feilsøking for tilkobling i Windows Live MEssenger kunne ikke identifisere og reparere tilkoblingsproblemet. Her er imidlertid noen ressurser som kan være til hjelp. (Feilkode 80048820) " Så kommer det en hel del linker.. På min stasjonære PC så fungerer MSN Messenger Live 9.0 Beta helt fint, men på min bærbare (der problemet er) går det ikke an å logge seg på.. Vet ikke om det kan ha noe med at jeg installerte Messenger Live 9.0 Beta på min stasjonære først.. Det skal egentlig ikke ha noe å si, da jeg har installert betaversjoner av tidligere releaser på den éne maskinen, og msn har fortsatt å fungere fint på den andre... Noen som kan hjelpe meg? På forhånd takk! Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 (endret) Fikk dette til resultat på google. Kikk litt der, tydeligvis ikke et ukjent problem. Endret 3. januar 2008 av Glisevask Lenke til kommentar
Richard_H Skrevet 4. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2008 Fikk dette til resultat på google. Kikk litt der, tydeligvis ikke et ukjent problem. takk!! Fant ut at det var datoen på datamaskinen som var satt feil. (2009 istedet for 2008) takk for hjelpen!! MODS KAN NÅ SLETTE DENNE TRÅDEN! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå