Weezel Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 (endret) Hei Som så mange andre har jeg en slik gsm-telefon med den fantastiske muligheten til å "Sende til blogg" når jeg tar et bilde med kameraet som så elegant er implementert i denne gsm-telefonen. Flott funksjon vil jeg si. Eneste problemet er at den er "låst" til blogger.com - der vil ikke jeg ha bildebloggen min! Jeg vil nemlig at den skal legge seg i min egen blog, av typen WordPress :-) Ettersom det ikke er mulig å endre hvor telefonen blogger, er jeg ute etter et script / cronjob som automagisk, helst ved et satt intervall, tar seg turen inn på blogger.com bloggen min og henter ut hva som måtte ligge av poster der, og legge de i wordpress bloggen min. Slik kan jeg da enkelt og funksjonelt gjøre nytte av programvaren som allerede ligger i telefonen og er meget enkel i bruk - samtidig som det havner i bloggen jeg vil ha den i. Selvfølgelig blir det da også liggendes i blogger-bloggen min, men den er det jo bare å la være å informere andre individer om. Jeg vet det finnes importscript som gjør dette for meg, men da er halve vitsen borte når jeg må logge inn i wordpress og manuelt importere fra blogger. Er det noen som har noen tips til hvordan jeg kan løse saken? Endret 3. januar 2008 av Weezel Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå