staf Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 (endret) Hei har kjøpt meg Cerwin-Vega VE-12F og trenger en ny forsterker. Hadde en forsterker jeg trodde var meget god helt til jeg prøvde en kompis sin forsterker og da ble høyttalerne så utrolig mye bedre. Noen som kan anbefale meg en forsterker helst med link til en nettbutikk som selger den også. Tenker å bruke ca KR 5,000,- på forsterkeren men kan godt kjøpe en billigere dersom noen _VET_ den vil holde Endret 3. januar 2008 av staf Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 Hvis ikke nettet her hadde vært så tregt kunne jeg fikset noen linker til deg. Men noe NAD fra hifiklubben.no er ikke noe dumt valg. Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 Ville lagt til en tusenlapp og gått for en Nad C372. Du kan eventuelt se om du finner en brukt. Lenke til kommentar
Bluum Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 NAD C352 vil kanskje holde Jeg ville spurt hva de mente på HiFi Klubben, og jeg tror de kan bekrefte at det "holder" med C352 dersom du ikke skal spille så huset raser sammen ... Lenke til kommentar
staf Skrevet 4. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2008 har sett at mange anbefaler denne NAD C372. er igrunn ikke noe problem å legge i 1tusenlapp ekstra. Men dette er den "beste" til denne prisklassen? Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Jeg ville sagt at det er den som gir mest for pengene med mindre du går over til en PA forsterker, har selv C372 og er godt fornøyd. Akkurat nå så driver den mine VE-15F. Lenke til kommentar
staf Skrevet 11. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2008 Har prøvd å fått tak i en NAD C372 grafitt brukt nå men er ikke like mange av de til salgs som C272, Hifiklubben har bare den aluminiums farga igjen på lager derfor leter jeg etter brukt. Noen som vet om en C372 til salgs? Lenke til kommentar
fhl Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 Godt forsterkersett. Frode Lenke til kommentar
Lefse Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 Du har ikke sett på Cambridge Azur 740A på hifiklubben da? Er kanskje en smule svakere enn NAD 372, men vil tro det kommer til spille penere. Tror nok ikke Cambridgen vil få noen problemer med å drive VE-12, maks strømtrekk er 750 watt, så den har litt effekt-potensiale der. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå