CFD Skrevet 11. februar 2003 Del Skrevet 11. februar 2003 Finnes det et program som kan generere en tellekrets med JKSR vipper? Du har selve tellesekvensen: (Feks 1-3-5-7-9) Så skriver du denn inn så får du opp en krets som har den tellesekvensen. Har MANGE slike ganske kompliserte tellere og sette opp og jeg lurte på om det er et program som kan hjelpe meg. Er ikke så hypp på og skrive over 20sider med Karnaugdiagrammer. Lenke til kommentar
CFD Skrevet 12. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2003 ER det virkelig ingen som har peiling? *rope etter hjelp* Lenke til kommentar
PeNtA Skrevet 12. februar 2003 Del Skrevet 12. februar 2003 *lese den greskskrevne texten som cfd har skrevet* hm.. Lenke til kommentar
Kaskaso Skrevet 12. februar 2003 Del Skrevet 12. februar 2003 for så små vipper er det ikke mange karnaudigrammer du trenger da....nå er det et par år siden jeg var borti det. Bare hold tunga rett i munnen når det blir noen diagrammer så går det nok bra etter noen timer. Husker ikke om vi brukte noen program for å sette opp karnaudiagrammer, men så var det heller ikke så voldsomt avansert det vi drev med. Dog tilsier jo at det burde finnes. Edit: skal komme tilbake til dette når jeg har kommet meg hjem og tittet i de gamle bøkene. Lenke til kommentar
Kaskaso Skrevet 12. februar 2003 Del Skrevet 12. februar 2003 *lese den greskskrevne texten som cfd har skrevet* Lær deg gresk. Da vil du kanskje forstå også hvordan en data fungerer. Lenke til kommentar
PeNtA Skrevet 12. februar 2003 Del Skrevet 12. februar 2003 det nytter vist ikke å skrive noenting i dag uten at Kaskaso rakker ned på det.. Lenke til kommentar
Kaskaso Skrevet 12. februar 2003 Del Skrevet 12. februar 2003 en liten her, dog er den kun til w95/NT en som ser bedre ut ligger her jeg dog ikke prøvd noen av de. Lenke til kommentar
Kaskaso Skrevet 12. februar 2003 Del Skrevet 12. februar 2003 det nytter vist ikke å skrive noenting i dag uten at Kaskaso rakker ned på det.. det var en oppfordring til å forstå hvordan data fysisk fungerer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå