Luchy Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Folk må bare forvente at det blir snakk om ting som bør være med i neste spill og hva som ikke bør være med noe som kan føre til spoilers. Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Folk må bare forvente at det blir snakk om ting som bør være med i neste spill og hva som ikke bør være med noe som kan føre til spoilers. Det du snakker om i posten er noe man ikke får se før heeelt i slutten av Uncharted: DF og bør derfor være i spoilertags. Det er vel mest for å være greie med folk, ikke fordi det er en regel. Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Gleder meg til 2'ern. Håper de klarer å lage det så det blir litt vanskligere puzzel's og flere. Uncharted var et av de beste spilla jeg har spilt. Synd at det var så kort. Likte ikke først de forbannede spanjolene men det passet bra til storyen. Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 22. mars 2008 Del Skrevet 22. mars 2008 Fikk først Uncharted i går. Hadde ikke akkurat så veldig høye forventninger, men etter å ha spilt noen få timer klarte jeg omtrent ikke legge det fra meg igjen. Har spilt i 8 timer nå, fy flate for et spill! Dette må være noe av det beste jeg har spilt siden Super Mario 64 og Jak and Daxter 1! Utrolig fet historie, syk grafikk og vakre områder å utforske! Har kommet 50% i spillet nå, skulle ønske det varte for evig. Gleder meg helt klart til en oppfølger, dog kunne det vært greit å hilse på Jak og Daxter igjen før jeg kaster meg inn i jungelen igjen. Tenk så fett Jak and Daxter hadde vært med Unchated grafikk Lenke til kommentar
Mala Skrevet 22. mars 2008 Del Skrevet 22. mars 2008 8 timer og 50% fremgang? da har du jaggu tatt deg god tid til å nyte grafikken Brukte i underkant av 7 timer på spillet,og eg hadde mine utsikts momenter eg også ^^ Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 22. mars 2008 Del Skrevet 22. mars 2008 Klart jeg nyter spillet, gidder ikke å bli ferdig med det på et par timer. Spillet har stått på en stund uten at jeg har spilt også da, hehe. Lenke til kommentar
marjusen Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 Klart jeg nyter spillet, gidder ikke å bli ferdig med det på et par timer. Spillet har stått på en stund uten at jeg har spilt også da, hehe. du kan ikke skrive i en post at du ikke klarte å legge fra deg spillet og at du har sitti 8 timer å spilt, for så i neste post si at du la det fra deg noen timer likevel:p hehe Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 Spiller jo selvfølgelig ikke hele tiden. Mente bare at spillet var avhengihetskapende og veldig bra. Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 Spiller jo selvfølgelig ikke hele tiden. Mente bare at spillet var avhengihetskapende og veldig bra. Jeg er veldig enig, hadde heller ikke de helt store forventningene, men ble meeget imponert. Spilte gjennom det i ett den lille julafta. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå