Gå til innhold

Uncharted 2 Confirmed

dannad

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
http://www.catchgamer.no/?module=news&...amp;newsId=6446

- Et nytt Jak & Dexter-spill er virkelig mulig. I utvikler-gruppen er det stor interesse for å gå tilbake til serien og se hva vi kan få til med Uncharted-motoren, forteller Naughty Dog

Beste nyheten på lang tid! :D Men er det ikke bekreftet at Uncharted får en oppfølger? Virket liksom ikke som om dette er til å stole på. Hva tror dere? Redd for å få falske forhåpninger :p

Lenke til kommentar
Beste nyheten på lang tid! :D Men er det ikke bekreftet at Uncharted får en oppfølger?

Haha, har du lest emnetittelen i tråden du skriver?

Akkurat det jeg har! Står jo i artikkelen til Catch-Gamer.no at en oppfølger til Jak and Daxter og Uncharted er mulig, ikke at det er bekrefted noen Uncharted oppfølger. I emnetittelen her derimot står det jo at Uncharted 2 er bekreftet. Hva skal jeg tro?

Lenke til kommentar
Beste nyheten på lang tid! :D Men er det ikke bekreftet at Uncharted får en oppfølger?

Haha, har du lest emnetittelen i tråden du skriver?

Akkurat det jeg har! Står jo i artikkelen til Catch-Gamer.no at en oppfølger til Jak and Daxter og Uncharted er mulig, ikke at det er bekrefted noen Uncharted oppfølger. I emnetittelen her derimot står det jo at Uncharted 2 er bekreftet. Hva skal jeg tro?

Vår nyhet ble skrevet noen uker før ND bekreftet Uncharted 2 :)

Jeg vil tolke deg som at de valgte å prioritere Uncharted.

Lenke til kommentar

Ser nå at deres artikkel ble skrevet 10. desember ja. Ser jo dessverre ut som om de prioriterer Uncharted da. Håper bare de lager en oppfølger til Jak and Daxter også. Etter å ha lest artikkelen din Haansi høres det vel ut som om de vil forsette med begge seriene?

Lenke til kommentar
Ser nå at deres artikkel ble skrevet 10. desember ja. Ser jo dessverre ut som om de prioriterer Uncharted da. Håper bare de lager en oppfølger til Jak and Daxter også. Etter å ha lest artikkelen din Haansi høres det vel ut som om de vil forsette med begge seriene?

Ja, ND har gitt uttrykk for at Jak & Daxter er en serie de vil føre videre til Playstation 3, slik jeg har forstått det.

Selv hadde jeg håpet på at de kjørte slik: Uncharted- Jak and Daxter - Uncharted 2. Slik ble det dessverre ikke. Jeg mener det er rart at de gjør det slik, da Uncharted er varmt enda - og vil være det en god stund fremover . De kunne latt det ligge en stund, og laget ett konge Jak and Daxter-spill. Det hadde varmet det :) Får uansett håpe at de tar opp igjen Jak and Daxter etter de er ferdige med Uncharted 2. De har jo ikke så mange ansatte (81 stk?), så de klarer nok dessverre ikke 2 spill samtidig. Hadde vært digg om de utvidet, slik at de kunne hatt større kapasitet :) Tenk om flere spill hadde hatt Uncharted's Kvalitet...

Lenke til kommentar
Håper på et åpent land som kan utforskes og flere kjøretøy sånn som biler, motosykler, båter, helikoptre. Vel noe i sånt.

Nei takk!

Ikke forandre på grunnformelen - lag en herlig fortsetteles på historien og gi oss nye karakterer, våpen og kjøretøy. Litt mer variasjon hadde ikke skadet heller, selv om Uncharted aldri ble særlig ensformig for min del. Kan godt ha et par mini-games.

Lenke til kommentar
litt mer gåteløsning og coop mode og det hadde vært perfekt!:)

Hadde vært fint med litt mer gåter ja. Og co-op hadde kanskje vært gøy det og, men ikke hvis det vill ødelegge singleplayeren på grunn av ting de må ta hensyn til for co-op.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789

uncharted var et jævlig kult spill.

når jeg hadde kommet litt ut i spillet, tenkte jeg for meg selv,

dette blir jævlig bra hvis de klarer og holde monstre unna.....

men hva ser jeg senere?... jo, krabbende monstre, ble så jævlig skuffa!

alt bortsett fra monstrene er 100% knakende bra spill.

håper på en rå oppfølger..

Lenke til kommentar

Selv om dere misslikte deler av spillet så trenger dere ikke ødelegge for de andre som ikke har spillt det i ett såpass story-driven spill, bruk spoiler tag.

Selv synes jeg det var kjempemoro med forandring da den kom, hadde ingen anelse om at det skulle skje, og spillestil måtte totalforandres siden de tok fra deg alt som het cover da det skjedde. :-/

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...