Gå til innhold

Uncharted 2 Confirmed

dannad

Anbefalte innlegg

Hva tror dere 2er'n kommer til å handle om da? Jeg tror at Drake har fått smaken på gull og vill ut på et nytt eventyr.

Et lite hint om hva den kommer til å handle om:

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
HELT i slutten er det jo en video. Da sier jo Elena til Nathan: "You still owe me a story." Så svarer han noe lignende dette: "Oh, I can arrange that."

Endret av Nimrad
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Må bare føye meg inn i rekken av lovprisningen av Uncharted. Spillet er glatt GOTY for min del! Fantastisk grafikk er bare toppen av kransekaken - greit nok at animasjonene i Assassins Creed overgår Uncharted, men på alle andre punkter er det ikke konkurranse engang - det råeste jeg har sett _noen_ gang fra et videospill.

Alle som liker Indiana Jones bør kjøpe PS3 og Uncharted snarest - det er utvilsomt verdt det.

Lenke til kommentar

Dette her er jo intet mindre enn fantastisk. Uncharted er det mest gjennomførte spillet eg har på PS3, og det gav meg ein sann underholdningsverdi eg ikkje har hatt på lenge. Herlig spill, og Nathan er ein elskelig figur eg vil se meir av. :)

Lenke til kommentar
Skulle vel ikke være så vanskelig bruke Uncharted motoren for å bygge opp et nytt Jak spill?
Det blir de ikke å gjøre. Grafikk motoren til Uncharted vil ikke passe med Jak and Daxter. Jak and Daxter ska ha mere fantasifulle omgivelser sånn som i Ratchet and Clank og ikke den realistiske typen som Uncharted har.
Lenke til kommentar

Spilte ferdig Uncharted her om dagen - og spillet var veldig bra! Bra at det kommer oppfølger - selv om jeg forventet det etter å ha sett ekstramatrialet som fulgte med disken. Bare å se på intervjuene med Naughty Dog folka - skinner ganske godt i igjennom at dette er deres nye serie.

For meg så ble Uncharted et av de virkelig store spillene for 2007 - der oppe sammen med Call of Duty 4 og Mass Effect (på 360 for meg da). Det hadde humor, en god klassisk eventyr historie ala Indy Jones, likandes karakterer, fengende gameplay, noe av den beste grafikken på konsoll til nå, og ... pam pam pam pa!!!!: Noen som overhodet har skrudd opp lyden på et godt surround anlegg med dette spillet?? Alle snakker om grafikken, men du verden for lydkvalitet og bra musikk. Fengende, men ikke for pompøs slik det ofte kan bli i eventyraktige spill. Men lydkvaliteten... wow.. sier det igjen. (Eller sa det vel allerede ja.. hehe).

Ok.

Gi meg nummer 2. Nå. :)

Lenke til kommentar

Svært glad for å høre dette. Uncharted var til de grader årets overraskelse. Kom plutselig ut fra ingenting og var et av de beste og peneste spillene jeg hadde spilt.

Positivt at det er norsk tekst i spillet også.

Lenke til kommentar
Jeg har da aldri sagt at Uncharted var en flopp, men noen konsollselger ble det dessverre ikke, noe jeg selv tror sein og dårlig promotering skal ha mye av skylda for, både fra Naughty Dog og Sonys side.

Jeg kjøpte PS3 for å spille uncharted. Så noen konsoller har det jo faktisk solgt.

Lenke til kommentar
Skulle vel ikke være så vanskelig bruke Uncharted motoren for å bygge opp et nytt Jak spill?
Det blir de ikke å gjøre. Grafikk motoren til Uncharted vil ikke passe med Jak and Daxter. Jak and Daxter ska ha mere fantasifulle omgivelser sånn som i Ratchet and Clank og ikke den realistiske typen som Uncharted har.

Der tar du nok veldig feil.

ND har allerede uttalt at det er nettopp Uncharted-motoren som skal brukes i det eventuelle nye Jak & Dexter.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...