SteveVice Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 Spillet har vistnok solgt ca 700 000 til nå. Så når nok 1 mill. 1 mill globalt er jo ikke spesielt mye :\ Det er ikke en flopp heller, eller er det mer flisespikking du ha unnagjort? Back to the subject, dette er bra greier, jeg kommer nok til å kjøpe meg en PS3 etterhvert, så bare positivt at det beste konsollen har å tilby får en oppfølger. Naughty Dog er også en utvikler jeg likte godt fra PS2 dagene. Lenke til kommentar
Whackedorange Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 Spillet har vistnok solgt ca 700 000 til nå. Så når nok 1 mill. 1 mill globalt er jo ikke spesielt mye :\ Kommer ann på om 1 million er mye eller ikke man må se det i sammenheng med antall konsoller solgt Lenke til kommentar
Haansi Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 (endret) Jeg har da aldri sagt at Uncharted var en flopp, men noen konsollselger ble det dessverre ikke, noe jeg selv tror sein og dårlig promotering skal ha mye av skylda for, både fra Naughty Dog og Sonys side. Endret 3. januar 2008 av Haansi Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 Uncharted er den ultimate sleeper-hit og kommer til å selge jevnt og trutt. I tillegg er det et såpass bra spill at det garantert kan plukkes opp flere år frem i tid, uten at det føles særlig utdatert. Sony reklamerer masse for spillet nå, så tror det skal gå seg til. Lenke til kommentar
Bromlexl Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 Uncharted er en suksess hva PS3 angår, med tanke på hvor mange konsoller som er solgt og hvor mange kopier som har blitt solgt. Men noen konsollselger er det ikke nei. Er på ingen måte et spill som får konsollen til å fly av hyllene på samme måte som Metal Gear og Gran Turismo vil gjøre, men det har mer med at detter er et nytt franchise og de andre er serier folk venter på og er villige til å kjøpe konsollen for å spille. Men de fleste vil nok plukke opp uncharted etter de har spilt gjennom Metal Gear og GT, og de trenger et nytt spill. Hva denne nyheten angår så ville jeg heller sett et nytt Jak og Daxter spill, siden jeg simpelt enn elsket den serien og dens karakterer. Foruten God of War vil jeg si at Jak var noe av det beste PS2 hadde å by på. Men ikke noe galt med nytt spill fra noughty dog uansett Lenke til kommentar
Haansi Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 Jak & Daxter (1) var imo topp 3 til PS2 Lenke til kommentar
Bromlexl Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 Jak & Daxter (1) var imo topp 3 til PS2 personlig likte jeg ikke det så godt, men 2ern og 3ern var det klasse over. Lenke til kommentar
S-r-ex Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 Satt oppe til klokka tre forigårs kveld...HVORFOR SOVER MAN!?!?! FAEN TA SOVING!!!! Gleder meg til å se denne rappkjefta sønnen til Indiana Jones og Lara Croft igjen Lenke til kommentar
_KroSjefen_ Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 Har ikkje kjøpt uncharted enda så eg håper dei roer litt med 2'ern vertfall.. venter på rumble kontrollen til ps3 så eg i det minste får nesten samme spillopplevelse på ps3 som x360.. Lenke til kommentar
Triiiip Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 Jeg har alltid likt Naughty Dog. Crash Bandicoot var utrolig gøy på PS. På PS2 var Jak and Daxter serien det beste jeg noen gang spilte på PS2. Håper de fortsetter like godt med 2ern til Uncharted, håper bare spillet blir litt lengre enn Uncharted vi har i dag. Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 Jeg har alltid likt Naughty Dog. Crash Bandicoot var utrolig gøy på PS. På PS2 var Jak and Daxter serien det beste jeg noen gang spilte på PS2. Håper de fortsetter like godt med 2ern til Uncharted, håper bare spillet blir litt lengre enn Uncharted vi har i dag. Vil faktisk ikke ha lenger jeg. De bør satse på multiplayer og replayability, slike actionspill er best i små actionfylte doser spør du meg.. Lenke til kommentar
Triiiip Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 Jeg har alltid likt Naughty Dog. Crash Bandicoot var utrolig gøy på PS. På PS2 var Jak and Daxter serien det beste jeg noen gang spilte på PS2. Håper de fortsetter like godt med 2ern til Uncharted, håper bare spillet blir litt lengre enn Uncharted vi har i dag. Vil faktisk ikke ha lenger jeg. De bør satse på multiplayer og replayability, slike actionspill er best i små actionfylte doser spør du meg.. Vel, vis Uncharted skal være et "Game of the Year" må det ha online og coop slik som Halo 3. Men jeg syns de bør fokusere på storyn og SP. Men hadde uansett vært grisefett med coop. Lenke til kommentar
SirKenneth89 Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 Veldig herlig å få dette bekreftet! Sitter og koser meg gløgg i hjel med Uncharted nå, så en oppfølger er nesten et bombesikkert kjøp! Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 Spillet har vistnok solgt ca 700 000 til nå. Så når nok 1 mill. 1 mill globalt er jo ikke spesielt mye :\ Er det på 8 millioner konsoller;) Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 (endret) Uncharted er det beste jeg har spilt. Satt med en deilig følelse igjennom hele spillet, og på slutten var det som å ha sett en jævlig god film på 8 timer. Ble engasjert fra ende til annen, akkurat slik de fiksa det med Jak & Dexter (1). Satser på at de greier det igjen, og håper samtidig at de vil lage et nytt Jak & Dexter-spill som tar oss tilbake til den verdenen og de oppgavene vi fikk se i det første spillet. Fyfaen, det var tider det. Fantastisk spill. Jak & Daxtter 1 er omtrent det beste jeg noen gang har spilt, fy F jeg håper vi får se en oppflølger. Skulle vel ikke være så vanskelig bruke Uncharted motoren for å bygge opp et nytt Jak spill? Edit: Hvor stort firmna er egentlig Naughty Dog? Tror dere de kan holde på en oppfølger til Jak og Uncharted samtidig? Endret 3. januar 2008 av LucarioX Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 Uncharted er det beste jeg har spilt. Satt med en deilig følelse igjennom hele spillet, og på slutten var det som å ha sett en jævlig god film på 8 timer. Ble engasjert fra ende til annen, akkurat slik de fiksa det med Jak & Dexter (1). Satser på at de greier det igjen, og håper samtidig at de vil lage et nytt Jak & Dexter-spill som tar oss tilbake til den verdenen og de oppgavene vi fikk se i det første spillet. Fyfaen, det var tider det. Fantastisk spill. Jak & Daxtter 1 er omtrent det beste jeg noen gang har spilt, fy F jeg håper vi får se en oppflølger. Skulle vel ikke være så vanskelig bruke Uncharted motoren for å bygge opp et nytt Jak spill? Edit: Hvor stort firmna er egentlig Naughty Dog? Tror dere de kan holde på en oppfølger til Jak og Uncharted samtidig? 85 ansatte så vidt jeg vet, tror ikke det er nok til å holde 2 prosjekter igang samtidig, men hadde vært kult om de kunne! Lenke til kommentar
LeBateleur Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 85 ansatte så vidt jeg vet, tror ikke det er nok til å holde 2 prosjekter igang samtidig, men hadde vært kult om de kunne! OT, men Ubisoft Montreal som utvikler bl.a. Assassin's Creed og Splinter Cell har 1600 (!) ansatte. Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 (endret) Naughty Dog har aldri skuffa meg og håper att de virkelig lager Uncharted 2 og ikke Uncharted 1,5 med noen få små oppdateringer. Uncharted var for meg årets store overaskelse og ett konsollselgende spill. Det solgte jo ikke noe særlig, så hvordan får du det til å bli en konsollselger? Når jeg tenker over det så var det faktisk den utløsende grunnen til en kamerat av meg også. Han hadde egentlig ikke lyst på, mens å var han hos meg og spilte gjennom de 3 første kapitlene. 2 dager senere så jeg på msn at han skulle kjøpe. 85 ansatte så vidt jeg vet, tror ikke det er nok til å holde 2 prosjekter igang samtidig, men hadde vært kult om de kunne! OT, men Ubisoft Montreal som utvikler bl.a. Assassin's Creed og Splinter Cell har 1600 (!) ansatte. Men så er de et av verdens største, hvis ikke verdens største spillutviklerselskap. Endret 3. januar 2008 av Nimrad Lenke til kommentar
Hjulvisp Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 Hva tror dere 2er'n kommer til å handle om da? Jeg tror at Drake har fått smaken på gull og vill ut på et nytt eventyr. Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 (endret) Hvilket land er det egentlig handlingen i Uncharted uspiller seg i? Sør Amerika? Hadde vært fett om Uncharted 2 utspillte seg i Australia Endret 3. januar 2008 av LucarioX Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå