Gå til innhold

Uncharted 2 Confirmed

dannad

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

om spillet ikke allerede har vært i utvikkling i en god god stund, ikke regn med å få en oppfølger i år :-)

spillet var fantastisk, og jeg gleder meg til en oppfølger, håper på en litt lengere, jeg kjedet meg den dagen jeg kjøpte spillet, og fullførte det i en 7 timers sitting :p

men uansett, grafikk motoren er kanskje i boks, men de vil jo sikkert lage nye områder også ;-) dette tar tid, lang lang tid, jeg tror noen, og sikter egentlig ikke til noen spesefikt, tror at det å lage en oppfølger er en ganske kjap ting, men det tar fortsatt lang tid selv om grafikk motoren er i boks.

jeg for min del venter gjerne 5 til 14 måneder ekstra om det gjør spillet 3 hakk bedre, vil være mer verdt det for min del.

Lenke til kommentar

Uncharted er det beste jeg har spilt.

Satt med en deilig følelse igjennom hele spillet, og på slutten var det som å ha sett en jævlig god film på 8 timer.

Ble engasjert fra ende til annen, akkurat slik de fiksa det med Jak & Dexter (1). Satser på at de greier det igjen, og håper samtidig at de vil lage et nytt Jak & Dexter-spill som tar oss tilbake til den verdenen og de oppgavene vi fikk se i det første spillet. Fyfaen, det var tider det. Fantastisk spill.

Lenke til kommentar
Naughty Dog :love: har aldri skuffa meg og håper att de virkelig lager Uncharted 2 og ikke Uncharted 1,5 med noen få små oppdateringer. Uncharted var for meg årets store overaskelse og ett konsollselgende spill.

Det solgte jo ikke noe særlig, så hvordan får du det til å bli en konsollselger?

Lenke til kommentar
Naughty Dog :love: har aldri skuffa meg og håper att de virkelig lager Uncharted 2 og ikke Uncharted 1,5 med noen få små oppdateringer. Uncharted var for meg årets store overaskelse og ett konsollselgende spill.

Det solgte jo ikke noe særlig, så hvordan får du det til å bli en konsollselger?

Vet ikke om din vennegjeng, men i min så kjøpte alle 10 seg en PS3 med Uncharted Drakes Fortune så derfore kaller jeg spillet ett konsollselgende spill. De aller fleste av dem har vurdert kjøp men det var det som fikk pendelen til å tilte i den retningen som for dem rettferdigjorde kjøp av PS3 og samtidig som jeg har ordet, en av mine venner jobber i en kjede som selger konsoller har merket en betydlig oppsving i salg av PS3 og hvor de aller fleste har også kjøpt inn nettopp Uncharted Drakes Fortune.

Lenke til kommentar

Det var utsolgt i flere butikker jeg var innom før jul :p Men om det selger konsoller vet jeg ikke noe om.

Lenke til kommentar

Vet ikke om din vennegjeng, men i min så kjøpte alle 10 seg en PS3 med Uncharted Drakes Fortune så derfore kaller jeg spillet ett konsollselgende spill. De aller fleste av dem har vurdert kjøp men det var det som fikk pendelen til å tilte i den retningen som for dem rettferdigjorde kjøp av PS3 og samtidig som jeg har ordet, en av mine venner jobber i en kjede som selger konsoller har merket en betydlig oppsving i salg av PS3 og hvor de aller fleste har også kjøpt inn nettopp Uncharted Drakes Fortune.

Det hjelper lite at vår vennegjeng kjøper det når statistikk viser at spillet ikke selger noe merkbart godt. Derfor vil ikke jeg kalle det en konsollselger.

Lenke til kommentar
Ser du på salgstallene verden over, eller bare her i Norge?

Er nok mange flere som kjøpte i utlandet i forhold til andre PS3-spill da det var ganske tidligere release i USA.

Jeg snakker om de globale salgstallene, som kom frem i salgstråden i fellesforumet for konsoller.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...