thesinner Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Hei, jeg flytter i leilighet sammen med kjæresten min nå og vi er veldig interessert i å ringe gratis til hverandre, men samtidig vil hun ringe gratis til mora og søstra som hun har gjort en stund nå. Jeg har et telenor djuice abonnement, og de har noe netcom familie greier, men skal bytte til telenor de også. Det letteste hadde sannsynligvis da vært for meg å bli med på familie-abonnementet som moren til dama mi får faktura på, men det virker litt slitsomt. Er det noe annet som funker? Jeg ser ideelt for meg at f.eks jeg lager et familie-abonnement med dama, og at vi to får vår faktura til meg, men at hun også ringer gratis med moren og søstra, men at moren ikke får fakturaen hennes... :s jævla slit ass... telenor fri venner virker som noe dritt det og Lenke til kommentar
Vipera Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 (endret) Er det noe annet som funker? Jeg ser ideelt for meg at f.eks jeg lager et familie-abonnement med dama, og at vi to får vår faktura til meg, men at hun også ringer gratis med moren og søstra, men at moren ikke får fakturaen hennes... Vel hun kan i alle fall ikke være med i to familie-abonnementer, et sammen med deg og et med resten av familien. Hva er galt med friVenner? Endret 3. januar 2008 av _Viper_ Lenke til kommentar
thesinner Skrevet 3. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2008 (endret) Hva er galt med friVenner? 49 kr månedsgebyr 0,89 kr i startavgift når man ringer sms koster 0,59 kr (i motsetning til gratis eller 0,39 kr som jeg har nå) Endret 3. januar 2008 av thesinner Lenke til kommentar
bidz Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 Chess Friends kombinert med ChessTouch abb; 0kr/mnd 0kr/etablering 0,59kr/min uansett hvem man ringer til 0,59kr/startavgift 0,39kr/sms 1,59kr/mms Chess Friends 40kr/mnd gir: Gratis å ringe til alle Chess abbonnenter (ingen oppstartsavgift). Gratis å sende SMS til alle Chess abbonnenter. Gratis å sende MMS til alle Chess abbonnenter. 25 gratis SMS hver måned fra MinSide. eFaktura som kan betales via MinSide med VISA (ingen gebyr). PS! Jeg jobber ikke for Chess, men har familie, kjæreste og venner med Chess selv og synes denne løsningen er genial. Det er først etter Friends tjenesten kom at jeg faktisk begynte å bruke MMS veldig ofte, siden det koster 0kr mellom venner og familie (og det er stort sett de man sender MMS'er til). Lenke til kommentar
.:CyberMan:. Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 Hva er galt med friVenner? 49 kr månedsgebyr 0,89 kr i startavgift når man ringer sms koster 0,59 kr (i motsetning til gratis eller 0,39 kr som jeg har nå) Hvorfor skall dem skifte over til Telenor? Hvis dem blir i Netcom, så er løsningen enkelt med at du flytter over, å oppretter et vangfri netcom abb, der du får gratis netcom venner til 1.juli, å etter det så koster den tjenesten bare 29,- ekstra hver måned, å du da ringer "gratis" minut pris, til alle som har netcom.. 1.2Mil brukere.. .:CyberMan:. Lenke til kommentar
olek21 Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 Få moren til å kjøpe en ny mobil\simkort med ringkontant på; meld det inn i frifamilie og smell opp. Mobilen vil stå på moren, du vil ringe og sende meldinger gratis til hennes familie + henne og regningen vil være = 0, siden du selv må betale for kontaktkort. Lenke til kommentar
Huni Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 (endret) Det enkleste er nok at du flytter over til Netcom og får deg Venner-tjenesten. Det billigste for deg er at alle får seg Chess med Friends-tjenesten og hvis kjæresten og hennes familie skal flytte over til Telenor er det FriVenner du må skaffe deg. Med mindre du greier å overbevise dama om at det er du som er viktigst! Endret 3. januar 2008 av Huni Lenke til kommentar
torbjornen Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 Dersom det berre er du, dama og familien hennar som skal ringe gratis kan f.eks. du og dama opprette/endre til kontantabonnement, og så få mora til å melde dykk inn i frifamiliegruppa si (går ut frå at det er ho som har faktura). Kontantabonnement treng ikkje same juridisk eigar som fakturaabonnementet, og samtalane osv. mellom kontantkorta viser ikkje på fakturaen til mora. Hugs at det ikkje er mogeleg med fleire enn 3 kontantkort per frifamiliegruppe. Lenke til kommentar
torbjornen Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 Eventuelt: Du og dama skaffar kvart sitt One Call fakturaabonnement, og de har 120 gratis ringeminutt og 90 sms kvar. Ulempe: Dersom familien hennar har Telenor må dei betale for å ringe deg eller dama di. Dersom de ringer/smsar mykje vil det vere andre abonnement som er billegare. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå