PCTechManiac Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 (endret) Hei alle. Jeg har bygget meg en maskin med disse spesifikasjonene.. AMD Athlon 64 X2 4400+ (2200 GHz x2, sock.939) cpu med 2048 L2 Cache. 2048 GB Ram (4x 512 brikker). ATI Radeon x1950 XT 256 mb ram (m. Arctic Cooling Accelero kjøler). Western Digital Caviar 320GB S-ATA HDD (7200 rpm, 3.5 tommer) Asus A8R MVP (ATI XPress 200 Crossfire, sock.939) Hovedkort. mesteparten av delene er kjøpt brukt. men alt ennå fungerer uten noe feil eller defektive deler. Jeg har ikke tatt noen 3dMark tester på den ennå, men skal gjøre det senere. Har planer om å selge denne maskinen siden jeg har tenkt å bygge meg en endelig Gaming-rig, en som jeg trenger ikke å oppdatere etter ett år eller to. Jeg holder på med noe undersøkelser om overklokking og maks spillytelse for alle pengene jeg bruker til delene. Maskinen min skal være like bra til spill, film og mye annet (en slags blanding av hvermannsen & gaming-maskin). Jeg har ennå bruk for HDD'en som reserve/backup-hdd, for å gjøre maskinen noe billigere. Er maskinen min verdt noen lapper (salgspris ca.2000 kr)? eller er datadelene mer verdifullt enn selve maskinen ? Jeg skal gjøre dette til mitt siste byggeprosjekt... for jeg skal gjøre pc-bygging hobbyen min om til mitt endelige levebrød til all framtid... Kan maskinen min selges eller er delene mer verdt enn hele maskinen ? Endret 4. januar 2008 av PCTechManiac Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå