Bevern Skrevet 11. februar 2003 Del Skrevet 11. februar 2003 Jeg har kjøpt pc i deler. jeg satt alt sammen og startet maskinen. jeg bootet xp å fikk starta opp. Jeg installerte xp og alt virket greit. Men Abit softwaren jeg fikk med kortet funket ikke (får melding om at 'siside driver is too old'). Men da jeg skulle restarten da kom boot device menyen opp igjen. jeg fant ut til slutt at jeg fikk startet opp med xp-CDen . Problemet er nå at hver gang jeg skal starte PC'n må jeg bruke xp-cd'n, hva kan jeg gjøre for å få PC'en til å starte xp fra harddisken på normal måte? Lenke til kommentar
Lasse Ma Skrevet 12. februar 2003 Del Skrevet 12. februar 2003 Sjekk i bios, hvilken rekkefølge bootdevices står i. Kanskje harddisk står langt nede på listen eller kanskje ikke er med...? Lenke til kommentar
Bevern Skrevet 12. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2003 I hvilken rekkefølge skal booth device settes i BIOS? Når det gjelder hardisk kan jeg i BIOS velge mellom HDD-0, HDD-1, HDD-2 og HDD-3. Jeg har kun en hardisk, skal jeg da velge HDD-0? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå