Gå til innhold

Driving simulator/ Bil simulator

Anbefalte innlegg

Hei. Bil spill er noe som er veldi populært men jeg lurte på om det er noen som vet om et realistisk bil simulator som det blir som å kjøre seg en tur i byen eller på lande veia. akurat som 18 whell of steel bare at man kjøre personbila ikke trailera. Er det noen som vet om et sånt spill (en real driving simulator)

Takk

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Regner med at det er til pc ettersom den ligger under den kategorien

Du har vel ingen spill(såvidt jeg vet) hvor du kjører rundt i byer osv

Ihvertfall ikke som er sånn noenlunde realistisk

Men jeg anbefaler deg å sjekke ut rfactor, racer, LFS, GTR osv

Det er alle virkelig bra spill som er meget realistiske :)

Lenke til kommentar
Regner med at det er til pc ettersom den ligger under den kategorien

Du har vel ingen spill(såvidt jeg vet) hvor du kjører rundt i byer osv

Ihvertfall ikke som er sånn noenlunde realistisk

Men jeg anbefaler deg å sjekke ut rfactor, racer, LFS, GTR osv

Det er alle virkelig bra spill som er meget realistiske :)

For og si det sånn så er jeg interisert i alle andre bil spill men ikke sånne arcade racingspill og sånne der man skal ødeleggebil mest mulig osv.

Lenke til kommentar

Da burde du absolutt ta en titt på Live For Speed (LFS). Nå kan ikke grafikken konkurrere mot de fleste andre bilspill, men fokuset til utvikleren har så klart vært på helt andre aspekter av simulatoren. Og en annen morsom sak med LFS er at man styrer med musa for å få en jevn, analog styring slik man gjør med ratt. Spillet kan til tider være vanskelig, men er utrolig morsomt når man behersker bilene, og det er spesielt moro å spille på LAN.

Lenke til kommentar

18 Wheels of steel spillene, king of the road og den opp kommende Euro Truck Simulator og Rig'n'Roll er alle lastebil spill hvor du blir straffet for å bryte trafikk regler.

Selv har jeg veldig store forventninger til Rig'n'Roll

dev_aug_1.jpg

dev_aug_3.jpg

Endret av -sparks-
Lenke til kommentar

Var ute etter det samme. Syns Midtown Madness er bra, for å være såpass gammelt. Fikk det med xboxen da jeg fikk den for 3år siden. Realisme i kjøre-egenskaper og slikt er ikke så bra, men det er riktig vei-merking, andre biler og trafikklys. du får også politiet etter deg om du bryter trafikkreglene.

Nå til dags vil jeg si at Test Drive Unlimited er det nærmeste du kommer. Kjøre over en ganske stor by, med veldig mange valg når det kommer til kjøretøy. jeg har det ikke, da jeg ikke har 360, men har prøvd det :)

Nå skal det sier at jeg ikke har prøvd "3D Driving School" som ble linket til rett over her, men det skal lastes ned.

Det lanseres dessverre ikke så mange spill, da det er for få av oss som bare vil ha realisme når det kommer til trafikk ol. De fleste liker å fly i 200km/t inn i nærmeste bil, og få masse poeng, forståelig, men ikke det jeg er ute etter.

Jeg venter fotsatt. i mellomtiden blir det midtown madness på xbox, med ratt og pedaler :)

Lenke til kommentar
Var ute etter det samme. Syns Midtown Madness er bra, for å være såpass gammelt. Fikk det med xboxen da jeg fikk den for 3år siden. Realisme i kjøre-egenskaper og slikt er ikke så bra, men det er riktig vei-merking, andre biler og trafikklys. du får også politiet etter deg om du bryter trafikkreglene.

Nå til dags vil jeg si at Test Drive Unlimited er det nærmeste du kommer. Kjøre over en ganske stor by, med veldig mange valg når det kommer til kjøretøy. jeg har det ikke, da jeg ikke har 360, men har prøvd det :)

Nå skal det sier at jeg ikke har prøvd "3D Driving School" som ble linket til rett over her, men det skal lastes ned.

Det lanseres dessverre ikke så mange spill, da det er for få av oss som bare vil ha realisme når det kommer til trafikk ol. De fleste liker å fly i 200km/t inn i nærmeste bil, og få masse poeng, forståelig, men ikke det jeg er ute etter.

Jeg venter fotsatt. i mellomtiden blir det midtown madness på xbox, med ratt og pedaler :)

Fint du forstår ka æ e ut etter. HAr et gammelt midtown madness spill likte det men plutselig kommer det en bil rett i ræva på bilen. Åsså savnet jeg å kunne bruke blinkelys og sånne ting.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...