f0x Skrevet 11. februar 2003 Del Skrevet 11. februar 2003 Jeg har en SMC Barricade SMC7008ABR Den fungerer veldig bra, til og med for bra. Jeg skjønner ikke helt hvordan Jeg skal få åpnet porter for f.eks DCC Send i mIRC, eller andre porter som kreves av en linux-server som står bak firewallen. Noen der ute som har en SMC barricade, og vet hvordan og hva jeg skal gjøre for å få dette til å fungere, er jeg evig takknemmelig. MVH ------- Trond Lenke til kommentar
sim Skrevet 11. februar 2003 Del Skrevet 11. februar 2003 Setup -> Virtual Server Verre er det ikke .. EDIT: var litt for kjapp første gang Lenke til kommentar
JoaJoa Skrevet 11. februar 2003 Del Skrevet 11. februar 2003 Nope, du må inn på Special Application. Er iallefall slik på ABR versjonen min. Lenke til kommentar
sim Skrevet 11. februar 2003 Del Skrevet 11. februar 2003 hehe, ok. Gikk nok alt for fort for meg, har også en SMC Barricade, men ikke samme type. Kan godt være at det er forskjellig da ja.. Dere får ha meg unskyldt. Lenke til kommentar
froggyler Skrevet 11. februar 2003 Del Skrevet 11. februar 2003 <Du må først finne ut hvilket port nummer tjenesten har (feks. ftp = 21) på for eksempel denne siden http://www.iss.net/security_center/advice/...Exploits/Ports/ Deretter må du konfigurere Barricaden til å åpne de rette portnumrene. Konfigurer en Virtual Server med de port numrene du trenger. Har kun gjort dette for ftp (Port 20, 21 og 110) selv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå