Cognomen Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Ok, Coheed and Cambria spiller på Rockefeller den 10. april. Noen andre enn meg som skal dit? Lenke til kommentar
Sokkhove Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 skal mest sannsynleg.. men det står noke om at den er flytta? kan noken forklare det? er den flytta til den 10 april? eller.. Lenke til kommentar
Cognomen Skrevet 6. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2008 Jepp. Ble flyttet til 10. april, fordi de skulle på turne med Linkin Park Lenke til kommentar
Åsynje Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Synd det ble utsatt men, uansett. Det blir jo konsert og jeg skal dit ja! Lenke til kommentar
MovieGuy Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 Må selvsagt ditt :D:D Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Gleder meg masse nå. Gleder meg veldig til å se Oceansize også! Konge band! Lenke til kommentar
Onkel Skrevet 10. april 2008 Del Skrevet 10. april 2008 Jeg har vært oceansize-fan i noen år nå, den stilen deres er helt riktig gylden middelvei for meg. Så dette hadde jeg nesten umulig høye forventninger til. Allikevel er dommen: F*CKING HELL! Eneste kritikk må være en innadvendt vokalist/lite publikumskontakt, og lydmann som prioriterte trøkket foran harmoni og melodi. Men det gjør ingenting, jeg klarte ikke å slutte å smile etterpå. Coheed & Cambria spilte også helt knall, men jeg er ikke fullt så mye inne i musikken deres. Flere som hadde det like gøy? Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 11. april 2008 Del Skrevet 11. april 2008 blablalba... Flere som hadde det like gøy? Jeg hadde det definitivt like gøy! Jeg kjenner godt til begge band'a og begge leverte! Jammen til Coheed&Cambria var herlig. Var en del folk som syntes det ble for mye, men jeg storkoste meg! Flott konsert!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå