JV Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Hei Jeg fikk guitar hero 3 til jul og tenkte jeg skulle teste det akkurat nå. Problemet er jeg ikke ser ut til å få kontakt mellom xbox-n og gitaren. Jeg forsøkte først å slå xbox'n på med å trykke på guideknappen på gitaren uten at det virket. Vet ikke om det skal fungere. Slo så xbox'n på med powerknappen på konsolle. Når konsollen hadde startet forsøkte jeg å holde inn guideknappen på gitaren. Da begynnte de fire lysene rundt knappen å blinke, akkurat som det gjør på den normale håndkontrollen, men sånn står den bare. Blir aldri noe kobling. Fant så en liten knapp i enden av gitaren (har ikke funnet noe i manualen som sier hva denne gjør) og forsøkte å trykke på den. Da gikk lysene i sirkel men fremdeles ingen kontroller koblet til xbox'n (ingen av de fire lysene lyser på konsollen). Har også prøvd å koble til håndkontrollen først og så gitaren men ingen endring. Noen som har noen tips? Lenke til kommentar
Arlendius Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Du må trykke på den lille knappen du fant på gitaren, samtidig som du trykker på en lignende knapp på xboxen, (den er rett ved den høyre minnekortporten). Start gitaren å trykk ned de to knappene samtidig så skal du se du får det til! Arlendius Lenke til kommentar
JV Skrevet 3. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2008 Ahhh... smart. Det tenkte jeg ikke på. Tusen takk. Skal prøve det når jeg kommer hjem. Rock on! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå