hans A Skrevet 11. februar 2003 Del Skrevet 11. februar 2003 Jeg innstalerte den siste versjonen av media player til microsoft. Men den laget mye kluss på verktøylinjen. Blant annet forsvant alle logitech programmene. (tastatur og mus programmene) Og noen flere programmer også. Jeg har ikke funnet ut hvilke andre programmer som forsvant ennå. Er det noen som lignende problem? Lenke til kommentar
aLeX*NeO* Skrevet 11. februar 2003 Del Skrevet 11. februar 2003 JA!!! Den ødela alt måtte legge inn alt på nytt, for no dritt!!! Lenke til kommentar
mandela Skrevet 11. februar 2003 Del Skrevet 11. februar 2003 den føkka logitechprograzmene (mus + tastatur). microzoft hater sikkert konkurranse på mus+tastaturfronten. de ser sikkert for seg: hver pc skal kjøre windoz, hver pc trenger peker+ tastatur, bare våre tastaturer og mus skal fungere optimalt i vårt operativsystem flere programmer forsvant også Lenke til kommentar
sjantiok Skrevet 11. februar 2003 Del Skrevet 11. februar 2003 åjavelja er det som gjør at logitech tastaturet ikke funker på spesial knappene. må jeg fjerne mp9 eller holder det med og reinstallere logitech softwaren? eller trengs ny software fra logitech? Lenke til kommentar
hans A Skrevet 11. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2003 Hold dere unna MP9. Jeg vurderer å innstalere alt på nytt nå. Jeg måtte av-/innstalere logitech tastatur og mus igjen. Fikk "blue Screen" under oppstart. (inneholdt blant annet filen ntoskrnl.exe ++++) Og trekke ut musa, og innstalere ny musdriver med hjelp av tastaturet. Og tastatur programmet fungerer ikke helt som det skal... Lenke til kommentar
ERaZeR_ Skrevet 11. februar 2003 Del Skrevet 11. februar 2003 er det ingen som forstår det!??!?! det er ikke MP9 som er dritt... det er logitech drivere!!!! man skal ALDRI installere logitech drivere! dette finnes det masse om på nettet! Lenke til kommentar
copycatz Skrevet 11. februar 2003 Del Skrevet 11. februar 2003 Har også installert WMP9 og det funker utmerket hos meg. ER litt usikker på hva de problemene dere har hatt fordi jeg har trådløst tastatur, trådløs optisk mus, Momo ratt og Wingman Rumble Pad .... alt logitech og har ikke hatt noen problemer overhodet. Lenke til kommentar
copycatz Skrevet 11. februar 2003 Del Skrevet 11. februar 2003 De av dere som har knapper for styring av Mediaplayer (play, pause osv...) på tastaturet trenger gjerne en oppdatering av driverne for at de skal støtte WMP9. Lenke til kommentar
Pingo68 Skrevet 11. februar 2003 Del Skrevet 11. februar 2003 Fungerer knirkefritt hos meg også :-D Hvorvidt om en skal ha WMP9 integrert i verktøylinja eller ikke, er vel valgfritt? Det er det i alle fall på den versjonen jeg sitter med. Lenke til kommentar
hans A Skrevet 11. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2003 Hvis dere sjekker andre forum "all over the..." vil dere finne ut at det er mange som har dette problemet. Søk etter filen : ntoskrnl.exe (Tror det er den som er synderen) Lenke til kommentar
mandela Skrevet 11. februar 2003 Del Skrevet 11. februar 2003 er det ingen som forstår det!??!?! det er ikke MP9 som er dritt... det er logitech drivere!!!! man skal ALDRI installere logitech drivere! dette finnes det masse om på nettet! men det forklarer ikke at acdsee, winrar og diverse andre programmer ble uleselige eller hva? har forresten ikke opplevd noen problemer med logitec drivere tidligere Lenke til kommentar
peach Skrevet 12. februar 2003 Del Skrevet 12. februar 2003 Det bør hvertfall ikke ha noe med ntoskrnl.exe å gjøre. Det er jo en del av selve kjernen til Win2k/XP. Lenke til kommentar
Veritæs Skrevet 17. mars 2003 Del Skrevet 17. mars 2003 innstallert mp9 for en liten stund siden. Null problem, har også Logitech optical mus. Alle mine programmer inkludert acdsee, winrar og diverse andre er fremdeles intakt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå