jpsalvesen Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Noen som klarer å gjette hva dette er? Vinneren vinner en gratis svømmetur fra Aker Brygge til Nesoddtangen! Lenke til kommentar
jpsalvesen Skrevet 2. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2008 Neeei. Hint - bildet er tatt over 1.6 sekunder, så det er mye bevegelse her.. Lenke til kommentar
Beej80 Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 En ambulanse med blålys ? Lenke til kommentar
jpsalvesen Skrevet 2. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2008 (endret) Neeei. Litt på rett spor, faktisk. På en uventet måte. Det er ikke av noe utrykningsfartøy. Ei heller annen type fartøy. Endret 2. januar 2008 av jpsalvesen Lenke til kommentar
turnipkongen Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 En led-lyspære/lampe i bevegelse, kansje? Lenke til kommentar
jpsalvesen Skrevet 2. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2008 En led-lyspære/lampe i bevegelse, kansje? Ganske nært, men allikevel ikke helt i mål. Jeg gir løsningen i morgen! Lenke til kommentar
Beej80 Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Blått led-lys-lampe på en sykkel i bevegelse. Pacific Blue anno 2007 Lenke til kommentar
Bikeridr Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 Stjerneskudd med ultrafeil hvitbalanse.. Lenke til kommentar
cruelphotography Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 1 stk hurtig snurrende juletre med masse blå lys? Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 Kabinettvifte á la fjortis? Lenke til kommentar
jpsalvesen Skrevet 3. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2008 Ingen klarte det. Ikke hadde jeg heller. Tror jeg bare var for vanskelig.. Det er en slik in action: Blodharry, og effektiv trening. Søk på powerball på youtube for å se en i action, selv om gutta stort sett har sånne kjedelige uten blinkende lys. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå