02tom Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Skulle se en sone 1 film på laptopen i går og bytta derfor sonen fra 2 til 1. Jeg har begrensninger på min interne dvd spiller i en Dell 6400. men jeg kan velge en gang til i følge informasjonen som står. Men jeg får opp følgende feilmelding. " Kan ikke oppdatere soneinnstillingen. Kontroller at stasjonen inneholder et sone 2 medium og at du har administratorprivilegier" Detter er oppfylt Og får dermed ikke bytta til sone 2 igjen. Noen som har noen tips? Lenke til kommentar
plankeby Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 (endret) Har du "flashet" stasjonen med å endre firmware ? Eventuelt hvilket program har du brukt til å skifte sone med ? Selv om spilleren er gjort sonefri med å endre firmware i den, så kan alikevel programvare som Windows Media player m.m. lage problem med å låse seg mot en sone. Endret 2. januar 2008 av plankeby Lenke til kommentar
Thorsen Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Last ned VLC eller Media Player Classic. Begge to kan spille av dvd-er uavhengig av hvilke soneinstillinger stasjonen har. Lenke til kommentar
02tom Skrevet 2. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2008 Har du "flashet" stasjonen med å endre firmware ? Eventuelt hvilket program har du brukt til å skifte sone med ? Selv om spilleren er gjort sonefri med å endre firmware i den, så kan alikevel programvare som Windows Media player m.m. lage problem med å låse seg mot en sone. Har ikke funnet noe firmwire som gjør denne spilleren min sonefri hos Dell. Jeg har bare forandra sone instillingen i ved å gå på innstillingene til spilleren. Jeg hadde 4 forsøk på å forandre fram og tilbake og har et forsøk igjen, men spilleren vil ikke forandres nå. Last ned VLC eller Media Player Classic. Begge to kan spille av dvd-er uavhengig av hvilke soneinstillinger stasjonen har. Oki takk får prøve dette da, har brukt PowerDvd til vanlig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå