dude80 Skrevet 11. februar 2003 Del Skrevet 11. februar 2003 noen som vet hvordan jeg får fiksa det? hehe, er så dritt lei av å ikke få til baclslash og greier... Lenke til kommentar
Hedeon Skrevet 11. februar 2003 Del Skrevet 11. februar 2003 Mener å huske at det bare var å skrive "keyb no" så fikser det seg. Lenke til kommentar
blackbrrd Skrevet 11. februar 2003 Del Skrevet 11. februar 2003 neineinei, bare å venne seg til engelsk tastatur ø og ' tror jeg er esensielle taster Lenke til kommentar
Svagg Skrevet 11. februar 2003 Del Skrevet 11. februar 2003 Se her: http://users.cybercity.dk/~bse26236/batuti...elp/COUNTRY.HTM Lenke til kommentar
dude80 Skrevet 11. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2003 har gjort alt som står der...men nei, det fungerer ikke... "invalid number of parameters" "code page not prepared" "code page specified has been prepared" Lenke til kommentar
SR1Data Skrevet 11. februar 2003 Del Skrevet 11. februar 2003 Du må se at du har keyboard.sys og country.sys så kan du prøve å editere config.sys filen string i config.sys eks: country=country code,,[drive][path]coutry.sys koden for international tegnset er 850 SR Lenke til kommentar
SR1Data Skrevet 12. februar 2003 Del Skrevet 12. februar 2003 Her er et oppsett: I Autoexec.bat skriver du: mode con codepage prepare=((850) C:WINDOWSCOMMANDega.cpi) mode con codepage select=850 keyb no,,C:WINDOWSCOMMANDkeyboard.sys I config.sys skriver du: device=C:WINDOWSCOMMANDdisplay.sys con=(ega,,1) Country=047,850,C:WINDOWSCOMMANDcountry.sys Du trenger ikke ta med windows, men du må ha alle systemfilene på c: SR Lenke til kommentar
dude80 Skrevet 12. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2003 jeg har alle de filene i c:dos ...så jeg bruker ikke den path'en med windows. Men det fungerer ikke likevel...kanskje jeg skal prøve å kopiere keyboard.sys, country.sys, ega.cpi fra en pc jeg vet det fungerer på? Kansje det er noe galt med de filene siden det ikke virker? Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 12. februar 2003 Del Skrevet 12. februar 2003 skrev bare keyb no, jeg.. (åh.. minner om tweaking av config.sys og qemm og smartdrive strømmer på.. ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå