Gå til innhold

Hjelp oss å finne et reisemål!

Anbefalte innlegg

Hei.

Jeg og 4-5 kamerater skal snart begynne å planlegge en guttetur til sommeren, og vi trenger da forslag fra dere rutinerte globetrottere. I fjor reiste vi med bil i gjennom Danmark i løpet av en uke, med overnatting i en ny by hver dag. Det var en uforglemmelig tur, men i år vil vi komme oss litt lenger ut i Europa (eller kanskje også ut av Europa?). I år planlegger vi å bruke to uker på reisen. Vi vet enda ikke om vi skal fly, kjøre bil eller ta tog eller om vi skal holde oss i ett land eller besøke flere.

Jeg ber om forslag til alt fra destinasjon til reisemåte, og gjerne også aktiviteter og severdigheter.

Kriterier:

-Sol og varme

-Muligheter for bading

-Bra uteliv

-Hyggelig folk

Det skal heller ikke koste skjorta, så en tur til Australia med surfekurs o.l. er heller uaktuellt.

Ps: Vi er 19/20 år.

Håper på mange fine forslag!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
en side jeg har begynt å benytte en del, og hjulpet meg å planlegge både tur til Vilnius og Cape Town.

Jøss, har du "begynt å benytte" din egen site? Du reklamerer for den i nesten alle innleggene dine. Du er klar over at det er mot reglene på forumet å drive slik snikreklame?

Lenke til kommentar
Dere beskriver en standard sydentur og så ønsker dere tips fra globetrottere?

Støtter denne. Dette heter Sydenferie, og det er vel neppe så viktig om det er Spania, Tyrkia, eller Canary Islands.

Kanskje dere kan finne noe dere har lyst på her? http://www.reiseplaneten.no/

en side jeg har begynt å benytte en del, og hjulpet meg å planlegge både tur til Vilnius og Cape Town.

Jeg så gjennom innleggene dine, og i over halvparten (ja, jeg telte!) var reiseplanten nevnt. Noen burde snart motta en faktura for reklame.

Lenke til kommentar
Dere beskriver en standard sydentur og så ønsker dere tips fra globetrottere?

Støtter denne. Dette heter Sydenferie, og det er vel neppe så viktig om det er Spania, Tyrkia, eller Canary Islands.

Kanskje dere kan finne noe dere har lyst på her? http://www.reiseplaneten.no/

Jeg så gjennom innleggene dine, og i over halvparten (ja, jeg telte!) var reiseplanten nevnt. Noen burde snart motta en faktura for reklame.

Haha!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...