Gloms Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Har en ASUS A6000 series A6k. Har nettopp formatert den og lasta ned mange drivere fra ASUS.com På enhets behehandlinga får jeg to gule "?" nr 1: Grunnlegende systemenhet "Driverne for denne enheten er ikke installert. (Kode 28) Klikk Installer driver på nytt for å installere driverne for denne enheten på nytt." nr 2: PC modem "Driverne for denne enheten er ikke installert. (Kode 28) Klikk Installer driver på nytt for å installere driverne for denne enheten på nytt." Noen som kan si meg hvor de driverne er? er vel et sted inne på asus, men jeg vet ikke hvor. kan jeg få link hvis noen vet? Takker for svar Lenke til kommentar
Ekko Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 Fulgte det CD med hovedkortet ville jeg prøvd denne først. Ellers ville jeg gått til: http://support.asus.com/download/download....SLanguage=en-us og søkt på a6k og drivers. Der finner du en del drivere. Lenke til kommentar
Nator Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 Sikker noe usb kontroller eller strømstyring Lenke til kommentar
kaeksen Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 Hvis du trykker på egenskaper for den de som har (?) du vil komme til et nytt vindu..der trykker du detaljer... inne der vil du mest sannsynelig se hva slags enhet det gjelder.. Hvis det er en utydelig melding der,,kanskje en kode,, bruker du den koden i google, da kommer som oftest opp hva slags enhet det gjelder.. Lønner seg være kreativ Lenke til kommentar
Gloms Skrevet 3. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2008 (endret) På Grunnlegende systemenhet kom dette: PCI\VEN_1180&DEV_0592&SUBSYS_19771043&REV_08\3&267A616A&0&53 På PC modem stod dette: PCI\VEN_1039&DEV_7013&SUBSYS_18161043&REV_A0\3&267A616A&0&16 Tok de begge i google, men ble ikke så veldig mye klokere. Og til Ekko: jeg har vært der inne og lasta ned mange drivere, men som jeg sa i første post vet jeg ikke hvilken drivere dette er, så er litt vanskelig å finne de. Og det fulgte ikke med CD fordi jeg fikk PCen av kompis og han hadde ikke cdene. Når jeg ringte ASUS sa de at jeg skulle gå inn på sida og at de ikke kunne sende driver cd. Helt elendig support på det firmaet btw... Prøvde også å laste ned "ASUS liveupdate" fra asus.com. Det fant 2 drivere jeg mangla, men den fant ikke de to her. Nå sier det bare at det ikke finnes flere drivere til pcen. Noen som kan hjelpe meg med å finne disse to driverne? hadde vært veldig fint, for da er pcen helt feil fri og oppe å går. Endret 3. januar 2008 av Gloms Lenke til kommentar
Gloms Skrevet 3. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2008 noen som har noen hjelp å komme med? Lenke til kommentar
Karl_O Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 noen som har noen hjelp å komme med? Øverste er Ricoh kortleser, nederste er modem, gå på hjemmesiden til produsenten av pcn din og finn drivere der... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå