Gjest Slettet-t9DveYkZ Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 De fleste har vel fått med seg denne typen anmeldelser, og jeg synes de er strålende i alle fall. Blir nesten litt kjedelig at han har anmeldt såpass mange spill han liker i det siste, men det får så være - det har kommet mange gode spill nå i det siste. http://www.escapistmagazine.com/articles/v...er-Mario-Galaxy Lenke til kommentar
Pricks Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Så... terningkast 4 fra denne fyren da, ca.? Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Lite å gjør på!! Super Mario Galaxy slår alle spillene som kom år 2007! Crysis, Bioshock, Halo 3, Cod 4, Uncharted, Mass Effect og sikkert fler, alle ble rævpult skikkeligt av Mario Lenke til kommentar
T-Bear91 Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 (endret) han har morsome reviews men jeg var for sliten akuratt nå for å synes denne var morsom Endret 2. januar 2008 av BloodSpiller Lenke til kommentar
Mala Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Ikkje den beste fra den kanten, men den var underholdene Lenke til kommentar
SteveVice Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Han har ikke helt greid å nå opp igjen til de første anmeldelsene han gjorde på youtube, ble ikke helt det samme etter han flyttet til escapist. Favoritten min er fremdeles Heavenly Sword anmeldelsen, den var hysterisk. Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Enda et spill han liker. Så langt er det bare Portal han elsket. Og nå Mario Galaxy. Bra dette! Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 De fleste har vel fått med seg denne typen anmeldelser, og jeg synes de er strålende i alle fall. Blir nesten litt kjedelig at han har anmeldt såpass mange spill han liker i det siste, men det får så være - det har kommet mange gode spill nå i det siste. http://www.escapistmagazine.com/articles/v...er-Mario-Galaxy Synes dette kanskje er den dårligste av filmene hans, med tanke på humor. Pleier å le meg skakk, denne gangen trakk jeg såvidt på smilebåndene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå