SirAmp Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Hei! litt usikker på om dette ble riktig sted å poste, beklager hvis det er feil. Som emnetittelen sier, er jeg på jakt etter et videokamera til absoultt max 3000kr jeg skjønner selvfølgelig at det ikke er allverden man får i denne prisklassen, men filmer lite, og har ikke store krav. det eneste jeg vil ha er mulighet til å redigere filmene på pc, dvs hente dem ut fra kameraet ved hjelp av USB eller FireWire. hvilket kamera er det beste jeg kan få i denne prisklassen? Lenke til kommentar
2Olav Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Panasonic NV-GS 80 skal være et godt kamera som har en veldig god optisk bildestabilisator. Eventuellt kunne du tatt en titt på noen av disse Sonyene. Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 For enkel overføring til datamaskin, enklest redigering og best bildekvalitet, gå ihvertfall for et mini-DV kamera. DVD og harddisk er bannlyst i en slik situasjon. Panasonic NV-GS80 kan også jeg anbefale. Lenke til kommentar
oladunken Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 For enkel overføring til datamaskin, enklest redigering og best bildekvalitet, gå ihvertfall for et mini-DV kamera. DVD og harddisk er bannlyst i en slik situasjon. Panasonic NV-GS80 kan også jeg anbefale. Hvis du går for mini-DV håper jeg du ihvertfall styrer unna Canon. Les min kommentar om hvorfor i en annen posting: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...&p=10288662 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå