Gå til innhold

hva skal jeg si til "mannen bak disken"

Skribenten_

Anbefalte innlegg

jeg har gjort den klassiske feilen, nemelig å kjøpe et par minne brikker som ikke passer i sokkelen på hovedkortet mitt.

jeg skal snarest ringe til nettbutikken å få byttet den, men må først finne ut av en par ting.

hvilket infomasjon trenger mannen bak disken for at han skal gi meg rette minner? og åssen finner jeg den informasjonen.

for øyeblikket har jeg en PC3200 DDR, jeg kjøpe DDR2 6400. jeg trodde sokkelen var den samme.

passer ikke DDR sokkel med DDR2 sokkel? det hadde i såfall vært litt rart, for hovedkortet mitt er ikke så gammelt, og kostet jo 1200 da jeg kjøpte den, så burde jo ha passet DDR2 :ermm:

uansett, åssen finner jeg frem til rett info som jeg bare kan overlevere til support?

Endret av janern21
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
.. det hadde i såfall vært litt rart, for hovedkortet mitt er ikke så gammelt, og kostet jo 1200 da jeg kjøpte den, så burde jo ha passet DDR2 :ermm:

uansett, åssen finner jeg frem til rett info som jeg bare kan overlevere til support?

På kjøpsorde/faktura har du hovedkortbetegnlsen. Benytt denne ved søk hos produsent eller nettbutikk. Les spesifikasjonen for hvilken ramtype hovedkortet støtter. Kjøp tilsvarende.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...