mesha Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Jeg er stor fan av Manchester United og har hatt lenge planer om reise til Manchester for å se kamp. Jeg har kikket ofte på united.no men har aldri kjøpt eller bestilt noe. Noen så har noe erfariger mtp de pakkene de selger? Har noen erfaringer fra siden har vært i Manchester og sitt kamp?Gjerne kom også med tips! Jeg lurer også på hvor det er bra å sitte! Lenke til kommentar
103hq0ha02 Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 (endret) . Endret 18. mai 2013 av 103hq0ha02 Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 Bestiller alltid billetter gjennom United.no, og får også stort sett alltid de billettene jeg søker om, så jeg tror ikke det skal være noe stort problem. Det kan være greit å sette av flere datoer, i tilfelle du skulle være uheldig. Det er vesentlig mye vanskeligere å få billetter til kamper mot rivaler som Arsenal og Liverpool, enn f.eks. Newcastle, Villa m.fl. Jeg har aldri kjøpt pakke, men kun enkeltbilletter. Det blir MYE billigere om du fikser flybilletter selv (hvis du kan være litt fleksibel), og du står også mye friere med tanke på hoteller. Britannia/Sachas (vet jeg har stavet det feil, men kommer ikke på riktig staving i farten) som de bruker synes jeg strengt tatt ikke er av bedre standard enn at man sover der. Har du ikke høye hotellkrav er det et helt greit alternativ. Selv pleier jeg å gå for dette, da jeg ikke drar til England for å sitte inne på et hotellrom. I tillegg ligger det rett ved sentrum, så det er snakk om 1-2 minutters gåtur for å komme til buss/metro, og et par minutter til om du skal ned shopping gaten. Du har ingen mulighet til å bestemme hvor du skal sitte da supporterklubben opererer med faste plasser. Disse er spredt rundt om på stadion, og er du riktig heldig får du knallplasser - mens du også kan være "uheldig" i den grad man kan være det når man sitter på Old Trafford. Spør gjerne mer om det er noe du lurer på. Lenke til kommentar
RyanReynolds Skrevet 20. april 2008 Del Skrevet 20. april 2008 Hei! Skal du først over til England vil jeg anbefale deg å heller se FC United enn United. Mye bedre stemning, er ikke forbudt og stå å synge, og dessuten koster billetten bare 5 £ Han vil til England for å se Manchester United. Jeg har bare vært i Manchester én gang og det var i januar da United grusa Newcastle 6-0. Jeg kjøpte pakke, så flyturene, kampbillett, hotell, buss og alt var ordnet fra før av. Jeg er veldig fornøyd med opplegget og skal ikke se bort ifra at jeg kjøper pakke neste gang jeg skal over. Men som det er sagt over her, du kan nok få det billigere om du ordner det meste selv. Det fine med den pakken er jo at alt er organisert og planlagt på forhånd. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 20. april 2008 Del Skrevet 20. april 2008 For å få enkeltbilletter via united.no må du være medlem av supporterklubben forresten. Men som kimaasen sier, det er klart billigere å ordne biffen selv, når du først har kampbillett. Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 20. april 2008 Del Skrevet 20. april 2008 Jeg meldte meg inn i supporterklubben for en stund siden, men har ikke fått billetter (slutten av sesongen, osv). Er du medlem av One United, kimaasen, siden du stort sett får billetter? Skal søke billetter når sesongen starter igjen, da kan det jo ikke være så stort trøkk på å få billett. Når jeg meldte meg inn, meldte jeg inn pappa og bestefar også. Hvordan er det å søke om flere billetter samtidig? Får en billetter ved siden av hverandre? Goscinny Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 20. april 2008 Del Skrevet 20. april 2008 Jeg meldte meg inn i supporterklubben for en stund siden, men har ikke fått billetter (slutten av sesongen, osv). Er du medlem av One United, kimaasen, siden du stort sett får billetter? Skal søke billetter når sesongen starter igjen, da kan det jo ikke være så stort trøkk på å få billett. Når jeg meldte meg inn, meldte jeg inn pappa og bestefar også. Hvordan er det å søke om flere billetter samtidig? Får en billetter ved siden av hverandre? Goscinny Jeg er faktisk ikke medlem av One United, men det kan kanskje ha noe med at vi er flere medlemmer i familien som har vært med i...tja... rundt 10 år vil jeg tro det er nå. Slik jeg har pleid å gjøre der er at jeg søker om 4 billetter fra kun det ene medlemsskapet. Hvis man snakker med dem burde det ikke være noe problem å få sitte ved siden av hverandre vil jeg tro, men det kommer litt an på hvordan de andre som skal se kampen reiser. Er det mange grunner på 4 er det nok værre enn hvis det er personer som reiser alene eller i par om du skjønner hva jeg mener. Merker at den siste formuleringen min var tungvind, så det er kanskje ikke lett å skjønne hva jeg egentlig mente. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå