Nimrad Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Har vel vært litt rykter om at Haze har blitt utsatt, men ser at de fleste butikker har satt datoen til januar. Lenke til kommentar
Nordmoen Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Hvis du tenker på at den ble utsatt fra Desember til 2008 så ja, det ble bekreftet, akkurat nå er det veildig usikkert når spillet kommer. Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Ifølge ubisoft sine sider så er det utsatt til august Lenke til kommentar
Szmekken Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 8 måneder? Haha, da må de ha vært seriøst ufornøyde med resultatet Lenke til kommentar
Triiiip Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Håper det kommer snart! Lol, en kamerat var på EB games ista og spurte når det kom. Han sa det kom 10.januar! Lenke til kommentar
Teds Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 Man kan kanskje være glade for at det ble utsatt. Prøvde en pre-release og ble mildt sagt kjempeskuffet. Massevis av bugs og framedrops, dårlig AI, elendig kjøretøymotorikk. Eneste positive jeg så var skuddvekslingene og at våpnene var meget heftige! Lenke til kommentar
Haansi Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 Man kan kanskje være glade for at det ble utsatt. Prøvde en pre-release og ble mildt sagt kjempeskuffet. Massevis av bugs og framedrops, dårlig AI, elendig kjøretøymotorikk. Eneste positive jeg så var skuddvekslingene og at våpnene var meget heftige! Opplevde det samme med den builden jeg prøvde på Games Convention. Var ikke bra greier. Lenke til kommentar
GoldlaXiE Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 Man kan kanskje være glade for at det ble utsatt. Prøvde en pre-release og ble mildt sagt kjempeskuffet. Massevis av bugs og framedrops, dårlig AI, elendig kjøretøymotorikk. Eneste positive jeg så var skuddvekslingene og at våpnene var meget heftige! Opplevde det samme med den builden jeg prøvde på Games Convention. Var ikke bra greier. Enig med dere to. Spillet virka elendig når jeg prøvde det på electroworld i Lillestrøm. Lenke til kommentar
Haansi Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 Ja, spillet var preget av dårlig framerate, mye bugs, hakking, samt ekkel og stressende fargevalg. Jeg hadde mye forventninger til Haze, men ble slått rett i bakken etter å ha prøvd det. Fyfaen, det var skuffende opplegg. I tillegg var grafikken kjedelig, og mye på skjermen virket kantete og stygt. AA var fremmedord. Lenke til kommentar
Walts Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 Det blir nok bedre, har stor tro på haze =) Er jo ment til å være en halo killer, ikke at det blir så vanskelig etter min mening men =) Og det at det kommer til å ha coop gjør det så mye bedre, spill kan være ganske dårlige men coop gjør det morsomt =) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå