Cryflopp Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 hei , jeg kom til å tenke på en tv-serie som gikk på tv for mange år siden. husker ikke helt årstallet men tror det var i 1996 tiden det gikk på tv. var en komedie serie, så husker jeg at det var en som var så smart. tror han het steve han var neger og hadde sånne rare briller snakket litt rart også , på en morsom måte. hver gang vi så ham så var det morsomt. har søkt litt rundt på steve , steven men finner ingenting. noen som vet hvilken tv-serie jeg mener? Lenke til kommentar
embark Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Family Matters, kanskje? Lenke til kommentar
maglame Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 http://www.imdb.com/title/tt0096579/ Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 2. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2008 ahh kjente han fort igjen på bildet på imdb det er han ja må prøve å få tak i family matters takk til dere begge Lenke til kommentar
WhoWantWhat Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 "D-d-d-d-d-did IIIIIIIIII Do Thaaaat?". Haha, urkel er the man! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå