TrueNo Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 (endret) Hei! Jeg prøver å finne ut av hvordan man blokker trådløst nettverk eller bare enkelt og greit fjerne det. Eller bytte passord på nettverket.Noen som vet? Takk På Forhånd Skal jeg "Avhuke" enable wireless LAN? Endret 2. januar 2008 av BitFrost^ Lenke til kommentar
Espen_k Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 (endret) Bare ta bort den øverste haken, hvor det står: Enable wireless LAN Hvordan du genererer et passord vet jeg ikke Endret 2. januar 2008 av Espen_k Lenke til kommentar
TrueNo Skrevet 2. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2008 (endret) Kan jeg enkelt enable den igjen?Uten at noen skade skjedd? Endret 2. januar 2008 av BitFrost^ Lenke til kommentar
Espen_k Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Kan jeg enkelt enable den igjen?Uten at noen skade skjedd? Null problem, har selv gjort det flerfoldige ganger når bærbarpc-ene i huset laster ned mens jeg spiller. Lenke til kommentar
TrueNo Skrevet 2. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2008 Det er akkurat det jeg sliter med også,forbanna søstern min Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Se heller om den har "Quality of Service", prioriter spillporten din mer enn hvilken enn port hun bruker. Lenke til kommentar
trn100 Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Vurder også MAC filtrering og/eller diverse andre filtre (avhengig av router) hvor du kan tildele "online-tid" til bestemte maskiner i nettverket. Ikke sikkert søs blir lykkelig men bare hun ikke er større og sterkere enn deg går det nok bra Lykke til! Lenke til kommentar
TrueNo Skrevet 2. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2008 (endret) Hun er eldre men nerden(meg) skal nokk ta henne OT:P Se heller om den har "Quality of Service", prioriter spillporten din mer enn hvilken enn port hun bruker. Så ikke det på routern nei... Endret 2. januar 2008 av BitFrost^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå