Laland Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Får om ett par uker ett Asus 8800gt TOP kort, men har lyst til å bruke det kortet jeg har nå også. (er så kjedelig å bytte på kabler bak PC-en når jeg skal se film på tvn ) Spørsmålet er da, hvordan kan jeg bruke både ett Asus x1950pro og ett Asus 8800gt kort samtidig? Hvordan blir det med drivere? Flott hvis det sitter noen der ute med denne kunnskapen, og samtidig er villige til å dele den med meg! Lenke til kommentar
HaxyQ Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Nei, det går ikke. Du kan jo koble både TVen og dataskjermen til PCen samtidig. Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Du får to porter på skjermkortet ditt, så ser ikke problemet? Eller skal du ha to skjermer? Lenke til kommentar
Laland Skrevet 3. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2008 Planen var å ha 3/4 skjermer Nå har jeg to utganger, ett til en 22" og en som jeg varierer imellom en 17" og en 32". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå